Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-10-07 08:43:40 följande:
    Hoppas du kommer ikapp snabbt! Det börjar nog hända grejer.

Och för er andra som sett senaste avsnittet: jävla Opie!! (Inte varfördåförs Pooie utan riktigt Opie då alltså Flört) Nu skriver jag inte mer då varfördåför inte sett fler avsnitt än tre, men jag blir heligt förbannad. Opie är ju SNÄLL och det där var inte snällt!
    Sämsta skälet/förklaringen hade han också. "jag gör ju bara som du gjorde"
    Jag har fler funderingar kring den händelsen så påminn mig om det när varfördåför har kommit ikapp
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-07 09:36:49 följande:
    om två timmar har jag avsnittet så i kväll har jag sett ikapp

är opie elak..? :-O inte bra :-S
    Elak, det beror ju på hur man ser det, saker händer som inte är hans fel men som gör att han fattar ett beslut. Som inte är det bästa beslutet.
  • Bordeaux

Tajmingen är illa när man är nygift. Sen kan jag förstå honom på ett sätt, de försöker få barn och han hittar p-piller. blir känsloslam och ligger med en annan tjej som typ alla i klubben gör. Men för mig beror det lite på, åt hon verkligen av pillren eller är det bara innehav?

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-09 21:54:46 följande:
    fast det komme rju fram mer och mer nu att wayn är mer inblandad än man kanske trodde tidigare.. att han tom mörkade mordet på JT, han vsite ju att han blev mördad, han hade bara fått fel iomfo om varför.

Jag tycker fortfarand etat dte är roligt att wayn är betydligt yngre än gemma irl
    What??? Jag vet att hon är gammal(hon ser dock otroligt bra ut för sin ålder) Wayne ser ju ut att vara minst 70 hon är väl bara omkring 50?

Är det säkert att hon åt pillren? Det var ju inte länge sen de gifte sig och han/hon/dom bestämde sig för att skaffa barn. Alla spolar inte ner pillren i toaletten direkt och bara för han ser en burk så betyder ju inte det att hon faktiskt äter dem.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-12 11:41:45 följande:
    och jag får vänta och vänta på nästa avsnitt :-S
    Jag får också vänta och vänta ända tills typ 24oktober. Jag får inte se SoA utan maken och han är bortrest för jakt och jobb.
  • Bordeaux

Jahapp inte ens där fick man vara värst

• Bordeaux

Jag kan fixa själv men får inte *muttrar*

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-12 12:17:12 följande:
    kan jag också, men vi har så dålig uppkoppling också får vi brev om att vi laddar hem för mycket trotts att vi har fri användning av nätet, så vi lägge rin några avsnitt i taget på en extärnhårddisk..
    Vi har ok uppkoppling som inte stryps men annars är det samma. Ladda hem avsnittet så fort som möjligt, lägga över det på den externa hårddisken som är kopplad till tvn och sen titta på det.

Jag är nyfiken på nästa avsnitt för jag är så besviken på Juice att jag vill se vad som kommer hända där.
  • Bordeaux

Är det ett äktenskapsbrott att kolla på SoA trots tydliga förbud?
    Han behöver ju inget få veta och jag kan se om dem med honom senare.

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-12 18:09:21 följande:
    men hur bra spelar du, kan du vara lika förvånad och förfärad andra ggn?
    Tror det, kanske fast det beror nog på Juice och hur arg jag eventuellt kan bli på honom.
Svar på tråden SoA