Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

varfördåför skrev 2011-05-24 10:28:23 följande:
    sjunde himlen har jag sett endel och även det där om en pappa som är typ marinsoldat och har en familj?! mins inte vad det heter.. typ major dad?

desperata hemmafruar är också en serie som alla ser men som jag inte fastnat för och även l wurd
    DÅ kan jag erkänna att jag är faktiskt tjej/kvinna och gillar inte Sex and the city. I'm the only one i think
    Goonie skrev 2011-05-24 10:26:23 följande:
    Jag med, det är EN av anledningarna till varför jag kollar faktiskt haha.Tittade på Arkiv X när jag var liten (minns såkalrt inget från då) och nu har det börjat gå på nån kanal igen men yuck, vissa passar inte i ungdomligt utseende. Tummen upp för män Skål
    Började också titta på Glee men sen blev det konstiga tider utan att det stod när det gick och då sket det sig.
    Men SoA lär han ju inte mobba dig för? Den är ju tuff! Haha. 
    SoA är hans val, vi väljer serie varannangång. Jag har valt arrested development, oz och californication. Men desperate housewives, glee mfl har jag för mig själv för jag vet vad han kommer säga och tycka och tänka
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 10:35:33 följande:
    jag ser inte hekller sex osv.. jag ser nog bara "kill" serier..
    VI är två som inte gillar sex and the city Skål. Har hela tiden trott jag är ensam
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 10:43:14 följande:
    gilmor girls såg jag och mannen tillsammans för där kunde han spana på loralai (stavas?) och jag på han i cafeét. för presis som att jag gillar "gubbar" så gillar mannen "tanter"
    Ska han spana på tanter borde han väl spanat på mormorn Emily(?)
  • Bordeaux

Kan sopranos vara något att kolla på för mig och gubben?

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 11:23:30 följande:
    förästen har ni tänkt på att killarna skulle ju sitta inne i 15månader(?!) eller var det 18 kanske.. hur som, då de kommer ut så har ju tara redan fått sin bebis!
    Frågan är om nästa säsong fortsätter där 3an slutde alltså att de sitter i fängelse, eller kommer det bli ett skutt i handlingen så de är ute?
    Åkte alla in eller klarade sig, opie, piney, chibs och kozik?
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 11:53:43 följande:
    enligt det jag läst så är det vid frisläppningen typ som nästa säsongstartar och efetrsom alla inte blev gripna så borde dom juklarat sig, detta var för ju för det där i kyrkan och där var juinte alla med.
    Jag vet att alla inte var med i kyrkan men jag tänkte mest att de klarade sig för de inte blev gripna med alla andra
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 14:29:52 följande:
    Gud, jag har missat flera sidor! Recappar:

-tjejen som bor i Schweiz: låter kul ändå! En kompis till mig flyttade i våras till Zürich, hon trivs bra men har svårt att hitta jobb och allt är väldigt dyrt där.
    -jag ser inte på Sex & the City ("so... it's about three hookers and their mom?" som Brian i Family Guy uttryckte saken efter att ha sett ett avsnitt). Inte heller ser jag på Desperate Housewives eller andra "typiska tjejserier".
    -har inte sett Californication men borde. Är uppvuxen på fucking Arkiv X!!! Fråga mig anything om Arkiv X och jag vet svaret! (Don't call me on this, jag vet antagligen skitlite... men har sett alla nio säsongerna cirka fyra gånger.)
    -tjejen som kollade House förr men inte längre pga att det blev tjatigt: alla jag känner slutade kolla ungefär vid säsong 3 för där blev det väldigt tjatigt. Serien är inne på sjunde säsongen nu (tar ner säsongsavslutningen as we speak!) och den har utvecklats massor!
    -Tommy Flanagan, alias Chibs, fick sina ärr då han var ung. Han gick hem från en nattklubb i Glasgow där han arbetade och blev överfallen och knivskuren .Just det där sättet att skära i nåns ansikte kallas att ge någon ett "Glasgow grin" eller "Glasgow smile". Det höll på att gå riktigt dåligt för honom... till all lycka klarade han sig och senare tyckte hans flickvän och bästa kompis tillika skådespelaren Robert Carlisle att han skulle söka som extra till Braveheart. Han fick rollen och på den vägen är det Glad
    Schweiz är bra och dyrt om man jämför med Sverige men man tjänar mer och har lägre skatt så. OM man räknar procentuellt är det inte dyrt

Wow vi är alltså fyra stycken som inte kollar på SATC Skål

Har de inte bytt ut alla förutom House också? Jag tror jag såg kanske säsong 1&2 innan jag tröttnade, serier måste utvecklas.

Intressant att få höra storyn om Chibs ärr.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:29:52 följande:
    t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1SEk-9pxSPcYpIkmCZg2P3qA-0EySwllHKtGOgzI5f 9Oshc4Z

gissa utan att fuska
    Ingen aning så jag gissar på opie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-24 15:31:01 följande:
    Alla byts ut i nåt skede men en del kommer tillbaka Drömmer
    Kanske ska ge House en chans till. Kan jag skippa ett par säsonger eller?
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:42:18 följande:
    du vill inte missa säsong 4 (tror jag att dte var) om det är sjukhuset du är trött på
    Kanske kan börja med 4an då jag redan ett ganska mycket av det. Hmm jag har svårt att bestämma mig om vad jag tycker om Hugh Lauries utseende. Ibland vill jag ha honom ibland inte.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 15:53:00 följande:
    då han är som skabbigast och mest nerdrogad och har skäggstubb, då är han läcker
    I like skäggstubb!!
Svar på tråden SoA