Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

nu är jag hemma igen btw ifall ni missat det

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 18:15:48 följande:
    Ah ok. Så till Sverige kommer den inte än på länge?
    en halv säsong efter kanske, sså typ till jul?
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 18:41:52 följande:
    Då får jag öppna min julklapp ;p
    jag komme rtat laddahem.. jag har blivit så trackad för att jag sett house och dexter ett avsnitt i taget säsong efter säsong (tom två timmar efter förlossningen med barn nr fyra så satt jag och såg säsongsavslutningen av house) men nu fattar jag grejen med att ladda ner
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 18:51:31 följande:
    hahahhaha... jag hade nog vart den sämsta hemmafrun, för jag hade ju ändå velat ha tid för bara mig, så ja kan måla, läsa, gå ut och gå eller vad som helst
    jag får hur mycket tid jag vill på hälgerna eftersom jag är såduktigpå veckorna och påveckokvällar också då barnen sover
  • varfördåför

man måste ha en mc också, hällst hd

• varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 19:23:25 följande:
    För att vara kriminell?
    jo
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:35:59 följande:
    Jag har förövrigt undrat över det där med kvinnor i klubben. Antingen är de strippor som kommer och går eller så är de old ladies som förväntas ställa upp till 100%, hålla koll på klubbens andra kvinnor samt vara snygga. Men jag undrar vad som hände om en kortklippt tjej i säckiga jeans och oljefläckad tischa kom inkörandes på gården med en fin gammal vintage HD... En tjej som är säker och kul och rolig men som verkligen inte "gör sig till" och försöker vara sexig eller ställa sig in hos grabbarna... hajar ni? En som bara är sig själv, MC-intresserad, skiter i kläder men skulle aldrig klä sig i tajta jeans för det är inte bekvämt osv.
    en flata menar du

hon skulle väl få stå o meka med statisterna
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 19:31:33 följande:
    Det borde ju minska antalet misstänkta brottslingar nåt så oerhört och underlätta för polisen. If only they knew.
    ja verkligen..

"vi har tagit en mistänkt för palmemordet.. me vi var tvungen att släppa honom, han ägde varken skinväst eller harli"  <- motsatt värkan av tesen.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 19:42:45 följande:
    Menåå då skulle ju alla hetingar raderas från jordens yta för "de är ju fasiken kriminella" så skulle de dö ut. Det är TUR att polisen inte vet om detta topphemliga. Oskyldig
    ja, det är tur, annars hade jag ju fått växaupp utan pappa
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 19:46:05 följande:
    Jädra poliser! Flört
    mää.. missunnar du mig en förälder, vad är det för stil och på fl av alla ställen

undrar hur dte hade varit att vara ett barn i klubben.. nu har de ju iof fått en lekpark men..

och varför fick abel en lekpark då opies ungar aldrig fick en då de var små?