Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:45:58 följande:
    Ja just det.
    Goonie skrev 2011-05-22 20:43:59 följande:
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    Shit pommes frites om Clay fått veta! Då hade Tig inte varit skit värd. Och jag tror att Gemma fått sig en käftsmäll också.

Älskar annars den där scenen då Clay tar Gemma på skrivbordet, första gången de har sex efter våldtäkten. Han är som att "I want my wife!" och boom-shaka-laka!
    It was goooooood Tungan ute
    nää.. bästa sex scenen är jax och *viskar* horan... och den näst bästa är jax och tara på toan..

fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:49:44 följande:
    Hahaha. Ett badass awful ansikte. 
    hehe.. eller hur..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:54:01 följande:
    Det var totalt vrickat. Det ligger en död människa på sovrumsgolvet och dom bestämmer sig plötsligt för att dom visst fortfarande är tända på varann och att dom egentligen aldrig slutat vara det sedan dom gjorde slut då dom var yngre. Klappa bomull direkt!
    ja, väldigt underligt.. och mins jag inte fel så typ duschade dom och klädde sig och rökte lite innan de tog bort liket sedan efteråt också..
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:58:36 följande:
    Dom tog det coolt helt enkelt. Plocka undan döda kroppar från sovrumsgolvet kan man göra imorgon!
    hahaha.. så hade det kunna bli här.. "ää, jag idsint, jag tar dte i morogn..!", "lovar du det då?" "ja, lägg liket i tvättstugan bara, bredvid mina skor så tar jag det då jag åker till jobbet", "men glöm det inte då, katterna är så fasen på att spridaut liken i tvättstugan om de ligger för länge!"
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 21:07:33 följande:
    Alltså vet ni, jag är skittrött så om jag lägger mig nu så kommer jag att somna bums och då kommer jag att vakna underbart utvilad. Så det här är nog tack och godnatt för mig.
    Kommer inte att dyka upp förrän på tisdag tror jag, jobb + träningar imorgon!
    Hej med er alla! {#emotions_dlg.flower}
    hej då.. nu är jag ju själv så det blir väl inet så mycket skrivet heller
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 21:31:50 följande:
    Åhhh några av mina favvo scener Im a pervert

Miniatyren sover och själv funderar jag på att kolla på serier för min syrra lämnade hit ett fyllt usb minne idag
    har just sett remember the titans, men nog skulle han ha haft skägg, mössa och skinnväst lagkaptenen
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 09:40:12 följande:
    Heh ja. Eller det handlar väl mest om två st. och Charlie Hunnam spelar en tonårskille som blir kär i en av dem och hänger på överallt.
    vaaaaa.. var det han? jag såg ju den serien under gey veckan för två-tre årsedan, då visades det på fyran
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 09:50:44 följande:
    Nu har jag sett alla tre säsonger. Stämmer det att Kozick(osäker på stavningen) och Tig är osams pga en hund?
    Lite läskigt var det när Jax nästan hade sex med sin syster. *ryser*
    jaj ag fattadet som att dte var för hunden lite sjukt.. typ opie förlåter tig för att han sköt hans fru, men tig kan inte förlåta en snubbe för att det hänt något med hans hund :-P
  • varfördåför

det skojiga med det här med hans syster var ju att, hon tyckte attd te var skit äckligt och pinsamt och var arg på sin mamma för att hon inte sagt något och för att hon höll på att ligga med sin bror och att det hånglat. Men jax bara skojar om det och säger att han var två minuter fårn att vara som tig, och gemma skrattar. sedan säger jax att han egentligen inte bryr sig, han har ju fått en syster.. tycker att han reagerar lite underligt

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 10:49:10 följande:
    Det är faktiskt lite underligt att Tig värderar hunden högre än Opie värderade Donna typ.
    Jag vill nog inte se Jax flirta med killar så jag ska nog inte se den serien
    det hade varit riktigt roligt om han hade haft långtskabbigt hår, lite skägg och skinväst i den serien haha. han spelar typ en 16-18åring eller något sådant om jag tänker på rätt kille.