Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

Jag har äntligen sett ifatt och jag tror Juice överlever. Annars borde han dött direkt, och det känns som en enkel och tråkig utväg om han lyckades.
    Jag gillar Clay mindre och mindre, hur tror ni röstningen går?

• Bordeaux

Kommer de andra tro på att det är rival kartellen som ligger bakom? Alltså de är ju mer raffinerade i sitt dödande och skickar väskor med huvuden så är det då troligt att de skulle nöja sig med att skjuta Piney.

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-03 10:12:30 följande:
    Gemma trodde inte en secund på det clay lovade.. hoppas hon har fel och att han ringde för att säga att de inte behövde henne dödad..

annars kan dte ju bli ett snyggt avslut på detta med drågerna om romeo försöker döda tara och jax knäpper romeo för att försvara sin fru..

är jouice verkligen så dum att han tror på vad "skägge" säger? hoppas han anförtror sig till chibs... dte börjar likna säsong 3 ganska mycket nu..
    Han skulle ringa när han hade en plats och tid, och när han ringt gick det inte att stoppa. Så jag tror han ringde för att ha ihjäl henne, ta det säkra före det osäkra.

Jag hoppas att Juice lurar polisen, man ska aldrig tro på polisen eller Sons som har svarta handskar på sig.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-03 10:35:33 följande:
    haha..

det tänkte jag facktiskt på.. att Piny inte reagerade mer på att clay hade handskar på sig?!
    Piney kanske kände på sig att det var kört eller så såg/tänkte han inte på handskarna.

Är hon som spelar Tara gravid eller har nyss varit, tycker hon har blivit större i kroppen iaf.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-03 10:54:33 följande:
    tyckte också hon såg gravid ut, men jag har för mig att hon var gravid irl förra säsongen innan de fick sin son?!
    Hon hann väl aldrig se så gravid ut då dem åkte in ganska snabbt efter att hon blivit gravid.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-03 11:18:57 följande:
    nää.. men jag har förmig att jag läste att hon var gravid då.. däremot tycker jag att hon ser gravid ut nu..
    Jag litar på dig och din info i det här fallet
  • Bordeaux

Jag lever i tron att det är förbjudet att slå sin old lady så jag hoppas att Clay råkar riktigt illa ut i nästa avsnitt.

• Bordeaux
    fröken01 skrev 2011-11-13 20:49:18 följande:
    Tror ni Jax får med sig Ope på någon hämndaktion, han borde ju få reda på vem som dödade hans pappa?
    Han borde också få reda på vem som låg bakom mordet på Donna.

När bakgrunden till Donnas död, Taras överfall och Pineys död så borde klubben reagera kraftig mot Clay. Hoppas det iaf.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 21:06:46 följande:
    han vet vem som dödade donna, det vet alla. Och han räknar nog fort ut att det var samma som dödade pappa, och som gemma serut så kommer nog jax att ana ett och annat också..
    Hur fick han reda på att Tig dödade Donna på order av Clay?
    Jag och mitt guldfisks minne
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 22:03:55 följande:
    tig berättade det efter att han ätit svamp hos indianerna
    Ja just det ja indianerna och svamparna. Vet hela klubben om det eller?
    Det känns som Bobby skulle kunna balla ur ordentligt om han får reda på allt Clay gjort.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 22:10:29 följande:
    alla vet om donna, men ingen vet om john eller piny (förutom gemma och wyne)
    eller Tara än........

Jag gillar verkligen inte Clay jag hoppas han råkar ut för något riktigt hemskt och jag hoppas att Juice klarar sig.
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-17 09:24:04 följande:
    hej.. svrara lla lite random nu

Jag fick känslan av att clay skulle skjuta sig, men sedan då jag läste vad nästa avsnitt hette så tänkte jag att de "avskedar" honom och bränner bort tatueringen som de gjorde på den där andra killen? fast nu säger ni majaner.. hmm..

bästa sexscenen är den där tig blir skjuten i axeln... helt klart!!!!

sexigast är chibs, alla dagar, jax är en liten pojke.... men grymt så het opie var där i stugan, sista länga klippen på han då han bara stirrar, då weyn säger åt honom att han måste döda clay... mumsigt

och detta med juice, han kan ju inte bara sluta höraavsig häller, han ahr ju sammarbetat med dem, han har ju gett dem knark och skjutit en av medlemmarna i klubben, han ahr ljugit och han har försökt hänga sig (bara chibs och jax som vet) så han kommer nog inte undanså lätt nu som att bara fnissa lite och berätta, jag tror det är bäst att fortsätta ringain.
    Juice har väl också skrivit på ett papper om samarbetet, så jag tror inte det är så lätt för honom att slippa undan Boktipset.
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-12-08 20:03:09 följande:
    Ja shit, vad sjutton var hans grej då han sabbade för han med Charming Heights? Han har helt klart en baktanke.

Jag typ skrattade ihjäl mig annars då CIA dök upp och man fick veta att dom jobbade med kartellen. Det kändes som om manusförfattarna suttit och runkat på skäggen och funderat över vad dom ska hitta på för att lösa hela skiten med Boktipset/Skinnjackan och kartellen och blaha, och sedan hittat på att "javisst ja! Regeringen arbetar med kartellen! Of course!" och sedan suttit sig och skrivit för brinnkära livet...
    CIA jobbar ihop med kartellen och får honom sparkad (från RICO iaf.) Borgmästaren skaffar finansiärer i porrbranschen som tillverkar pedifil-dockan.
    Jag fick känslan av att han tröttnade på all skit bakom den fina fasaden så att säga.
Svar på tråden SoA