Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

xXMaLoXx skrev 2011-05-24 22:45:34 följande:
    Jag måste bekänna en sak...*Skäms*

När jag såg första avsnittet av första säsongen, så suckade jag. Jag tänkte att det skulle bli världens tråkigaste serie att följa. Jag klickade snabbt förbi kanalen om jag såg att det var SoA som gick.

Sen fastnade vi inne under en dag med träligt väder, och SoA gick på tv11. Vi småglodde lite....och jag var STENFAST!!

Sen var det bara att köra maraton, för att nu sitta och sura över att jag måste vänta så länge på nästa säsong..haha

Well...sängdags här nu, ingen vila...ingen ro för en småbarnsmorsa :P
    ofta är det så att serier är skit i början men blir bättre och bättre!
  • Bordeaux

På kvällspromenaden gick vi förbi en motorcykel, inte alls som SoAs utan en mer vanlig. Fick iaf lust att gå fram och putta lite på den för att kolla stabiliteten

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-24 22:56:28 följande:
    "hördudu, va står du och puttar på min hoj för?" "förlåt skulle bara kolla om den var stabil nog att ha sex på..!" låter bra i polisraporten också
    Jag undrar vad ägaren och poliserna hade tänkt om den förklaringen Men jag kan jualltid hänvisa till att jag är konstig-svensk och till den här tråden -D

Tycker Clay påminner mer om en apa, det är något med munnen som gör det
  • Bordeaux
    kg8 skrev 2011-05-25 08:38:57 följande:
    Jag tycker att clay ser precis ut som stora stygga vargen
    Det är en ganska träffande beskrivning om man räknar in personligheten också och inte bara utseendet
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-25 09:08:48 följande:
    Åå nu är du orättvis! Gråter Med en påse över hans huvud hade jag lätt haft sex med honom.
    Annars kanske det är bättre om du får en ögonbindel........
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 09:19:00 följande:
    t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXSkDoqbVr07Vq_uZcR6MJiSJEKOTfaukjqYjNDPc6L bVf5AQZ

unser hade ju lätt kunnat vara en i gänget på allvar om han velat
    Hur går det i omröstningstråden? Någon som röstat på Unser, Piney eller Bobby än? Kunde jag rästa en gång till skulle jag dra till med någon av dem bara för att se om någon skulle reagera
  • Bordeaux

Lite lockande att skaffa ett kontot till och rösta på Unser för de borde få igång lite diskussion eller så

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:04:46 följande:
    haha.. tror att tråden är död.. ingen fler som ser serien :-P
    Kanske tar fart igen i höst eller så kan vi hoppa in där och ha en konversation om hur snygga och sexiga dem som inte fått några röster är
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:11:18 följande:
    hehe.. ja.. "jag hade ju lätt tagit unser, han är så grymt sexig.. tänk han och bobby samtidigt.. mm.."
    Medan Piney tittar på. Han kanju inte vara med pga syrgastuben och man inte vill ha sex med ett lik. Aja förutom Tig då som kollade längtansfullt på liken när de besökte bårhuset
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:20:06 följande:
    tig sa ju tom att han gillade att ha sex med lik för att han gillade känslan av stillhet och kyla(?!) så piny är kasnke inte ett så dumt val
    Jag är inte så mycket för stillhet och kyla men om du är det så you go girl!
Svar på tråden SoA