Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

kg8 skrev 2011-05-25 10:27:03 följande:
    Nej, jag hade då verkligen inte valt honom... Men eftersom att Unser var med så tänkte jag att det kanske inte bara var "aktiva klubbmedlemmar" man fick ligga med
    Jag trr helt uppriktigt inte att NÅGON hade valt honom, han ser så creepy ut! 
    Otto, Unser eller båda två?
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:24:35 följande:
    inte jag käller, men tig säger ju att dte är bra så då får man väl tro honom, han bör ju veta vad som är bäst, han har väl provat allt
    Ja jo det borde han ju, levande, döda och  hundar. Det är mer än jag har på min lista
  • Bordeaux
    kg8 skrev 2011-05-25 10:31:50 följande:
    Jag hade ju ine velat ligga med varken Unser eller Otto, men jag tycker nog att Otto är den som ser creepy ut. Unser ser bara ut som en gammal farbror med sur andedräkt...

Det finns faktiskt inte sådär hysteriskt många som jag hade kunnat tänka mig att ligga med i serien, bara ett par tre stycken så där...
    Otto såg ok ut i början men sen händer ju saker som gör att han ser värre och värre ut 
  • Bordeaux
    kg8 skrev 2011-05-25 10:31:50 följande:
    Jag hade ju ine velat ligga med varken Unser eller Otto, men jag tycker nog att Otto är den som ser creepy ut. Unser ser bara ut som en gammal farbror med sur andedräkt...

Det finns faktiskt inte sådär hysteriskt många som jag hade kunnat tänka mig att ligga med i serien, bara ett par tre stycken så där...
    Ett par tre stycken, jag skulle kunna tänka mig alla som är omkring 30år, alltså i serien inte på någon av mina gamla arbetsplatser
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:34:27 följande:
    levande har jag på mi lista, men sedan var det stopp
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:33:19 följande:
    Otto såg ok ut i början men sen händer ju saker som gör att han ser värre och värre ut 
    fast han ahde bara ett öga i början också. såg lite läskigt ut redan då.
    Ja och sen när han förlorar det andra och får sina otroligt snygga sexiga tantglasögon
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:36:33 följande:
    opie, jax och juice?
    Och som gamlingar Chibs och Tig, Tig för upplevelsen och inte utseendet
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:40:51 följande:
    då är det ju fem
    Jaha jag vet, tyckte det lät lite lite att Kh1 "bara" ville ha ett par tre stycken. När man själv hur lätt som helst kommer upp i fler
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:44:46 följande:
    haha.. ja.. läggtill halfsack så är det sex stycken och kasnke han som inte blev inröstad pga en chefertik.. och tar man även folk utanför klubben så är man fort uppe i 10-15stycken haha
    Nja inte Half-sack han är lite för nervös för min smak.
    Lille Polis-Hale som blev dödad skulle jag inte ha något emot heller. Men absolute inte storebror Hale han ser läbbig ut.
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 12:43:43 följande:
    Jo, och han är gift med Katey Sagal som spelar Gemma. Han är lite masochistisk faktiskt; hackar ut ögonen på sin egen karaktär och låter sin hustrus karaktär våldtas
    Det var nytt, jag visste att han gjort serien men inte att han är gift med Gemma (Katey Sagal). Jag gillar att sjukhuschefen som var så torr och tråkig har fått utvecklas och man fått veta lite mer om henne också.
  • Bordeaux

Nejnejnejnej jag vill inte att jax ska ha samma frisyr som Juice. Usch!

• Bordeaux

Har ni sett The Shield en polisserie som Kurt Suter gjort där några ifrån SoA tydligen dyker upp som the Mayans. Vi har sett två avsnitt och undrar om det kommer bli bättre så det är ide att pina sig lite eller inte.

Svar på tråden SoA