Inlägg från: Bordeaux |Visa alla inlägg
  • Bordeaux

SoA

Goonie skrev 2011-05-26 08:58:27 följande:
    Vilka då förutom Sagal? Scrollade igenom den milslånga cast-listan på imdb men kunde inte lokalisera någon.
    Jag vet inte så mycket det var maken som sa att några från SoA kommer dyka upp i the Shield men att det inte är själva SoA utan typ mayans. Kanske ska sluta tro på gubben min och tro mer på er
    Men du har inte sett Shield? Jag vill också veta om den kommer bli bra snart
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 09:42:31 följande:
    Oh, nej jag har inte sett. Vadå, är den dålig? Haha.
    mmm och personerna är inte tillräckligt snygga för att jag skulle vilja ligga med dem heller.
    Snygga människor kommer undan med tråkig handling men fula gör det inte.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 10:13:27 följande:
    Nästan allt jag kollar på innehåller iaf en snygg karaktär. I need it! Tungan ute
    Me too I'm a woman.
    Behöver ju inte vara snygg råsexig går också bra
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 10:21:24 följande:
    Ja. Kan faktiskt inte komma på en enda serie eller film jag sett det senaste året (för att dra till med nåt) som INTE haft en snygging. Shit. Är det så att kvinnor behöver ha något ögongodis för att kolla på TV? Förvånad
    grattis!
    Jag har som sagt sett två avsnitt av en serie än så länge och jag rekommenderar det inte. Undrar om jag kan få gubben att kolla på House, skulle inte tro det dock.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 22:29:34 följande:
    Har underhållt mig med första avsnittet av Dexter. Men han var liiiiiiite för knepig för mig. Alltså.. bra serie, men inget ligg-material.
    Han som spelar Dexter spelar väl också bög i six feet under. Är det samma var han knepig där med
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-26 22:36:36 följande:
    Jasså, den serien har jag inte heller sett. Kan vara att de började under dotterns första levnadsår och då var jag inte riktigt vaken Oskyldig Eller så var jag bara ointresserad.
    Jag har bara strökollat på den fastnade inte men tyckte alltid att bögparet var lite skumma. jag rkeomenderar faktikst inte den serien alls.
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-27 10:03:16 följande:
    Kollade bilder från säsong 4 och herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad långt hår han skaffat sig. En trimmning tycker jag skulle passa bra nu.
    Ope hade ganska långt hår i slutet av 3e säsongen. Han hade de utsläppt i sista avsnittet så han såg ut som en seriemördare. Därför ska han ha tofs eller mössan på sig
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:37:32 följande:
    jag tror att de bara kommer att ha sina nya looks i början fr att det skall synas att det gått 15månader eller vad det är, men sedan blir de bmer likasig igen. (utom jax då, han kan ju inte ha peruk)
    Jag hoppas så du har rätt annars måste jag nog stryka juice från min "to do -list"
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:46:33 följande:
    haha.. är dte så illa att det satt i mohaken
    Jaa kände knappt igen honom när han låg på sjukhuset efter det att han blivit knivhuggen i fängelset. Och jag gillar honom i på bilderna i säsong 4 så det är nog så illa att det satt i håret.
    Känner mig väldigt väldigt ytlig nu
Svar på tråden SoA