• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-25 15:51:00 följande:
    men jkag tror att de kan ha lite överseende just för att han är han, jag tror att han är tillräkligt "söt" för att de skall kunna förlåta honom.. de kan ju använda honom om polisen tror att han är på deras sida, lite som de gjorde med jax i s3
    Hoppas på det jag med, att de ska förlåta honom, men jag är rädd för att hela klubben blivit grymmare och att de inte förlåter saker så lätt längre... En del av dem kanske skulle göra det, men långt ifrån alla.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-25 16:10:55 följande:
    Hoppas på det jag med, att de ska förlåta honom, men jag är rädd för att hela klubben blivit grymmare och att de inte förlåter saker så lätt längre... En del av dem kanske skulle göra det, men långt ifrån alla.
    men det är ju nu clay skall visa sin mänskliga sida så att de glömmer detta om röstningen.. juice är ett mindre hot mot klubben än tara trottsallt, och vill han slippa henne så måste han ju bjudatill lite?!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-25 16:37:23 följande:
    men det är ju nu clay skall visa sin mänskliga sida så att de glömmer detta om röstningen.. juice är ett mindre hot mot klubben än tara trottsallt, och vill han slippa henne så måste han ju bjudatill lite?!
    Mmmm, jag hoppas du har rätt men jag tror inte Clay resonerar så. Jag tror han har blivit maktgalen och måste visa sin makt på alla sätt han bara kan: eliminera alla yttre och inre hot.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-25 16:45:57 följande:
    Mmmm, jag hoppas du har rätt men jag tror inte Clay resonerar så. Jag tror han har blivit maktgalen och måste visa sin makt på alla sätt han bara kan: eliminera alla yttre och inre hot.
    jo, pengar kan ju ha den inverkan på folk..
  • trollkarl

Oho!
    Kaffe, s.o.a på 42" full HD, vaniljbulle en snus efter det. Kan livet bli bättre

Ska inte spoila, men "the shit just hit the fan"!

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-26 10:44:12 följande:
    Oho!
    Kaffe, s.o.a på 42" full HD, vaniljbulle en snus efter det. Kan livet bli bättre

Ska inte spoila, men "the shit just hit the fan"!
    jag får inte se förns imprgon.. uppenbarligen gick nerladdningen av battelfild 3 före soa idag inte bara possitiivt med att ha mannen hemma :-P
  • trollkarl

@ varför

BF3 FTW!

Men har du ingen bärbar, padda eller iphone?

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-26 15:02:50 följande:
    @ varför

BF3 FTW!

Men har du ingen bärbar, padda eller iphone?
    jo jag har en bärbar, men vi har så dålig uppkoppling, det tar flera timmar att tahemsaker..