• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-29 15:18:50 följande:
    Jag tror att om jag var en old lady så skulle jag försöka hålla mig i bakgrunden så mycket som möjligt, se till att Gemma varken tyckte bu eller bä om mig... hon är verkligen falsk! Men skitcool Tungan ute
    i krig vill man ha henne på sin sida om man säger så

Men jag skulle alltid undra vad hon sa om mig bakomryggen och hur hon skulle få mig fixad den dagen jag inte behagade henne längre

men osm farmor åt mina barn skulle hon kasnke vara bra?!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-29 15:28:14 följande:
    i krig vill man ha henne på sin sida om man säger så

Men jag skulle alltid undra vad hon sa om mig bakomryggen och hur hon skulle få mig fixad den dagen jag inte behagade henne längre

men osm farmor åt mina barn skulle hon kasnke vara bra?!
    Om Gemma tycker om en, då är det lugnt! Jag tror hon ställer upp i vått och torrt bara hon själv gillar och litar på en! Men om man hade henne som ytlig bekant eller så tror jag hon kunde backstabba en anytime. Och om hon ogillar en... då ska man bara hålla sig undan.

Hon är nog coolaste farmodern ever! Tungan ute
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-29 23:31:29 följande:
    Om Gemma tycker om en, då är det lugnt! Jag tror hon ställer upp i vått och torrt bara hon själv gillar och litar på en! Men om man hade henne som ytlig bekant eller så tror jag hon kunde backstabba en anytime. Och om hon ogillar en... då ska man bara hålla sig undan.

Hon är nog coolaste farmodern ever! Tungan ute
    tror jag skall bli som henne då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 11:38:09 följande:
    tror jag skall bli som henne då killarna börjar ta hem flickvänner så skall jag droga de dumma och munpussas med dem jag gillar
    Låter skitbra! jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 12:27:33 följande:
    Låter skitbra! jag undestöder! Kan inte göra det själv då jag inte har kids men jag kan vara din bitchiga väninna som alla är rädda för och som vaktar dina pojkar lika mycket som du själv.
    haha.. blir aldelens utmärkt.. har ju tre pojkar att vacktapå så jag kan behöva lite stöd lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 15:11:48 följande:
    haha.. blir aldelens utmärkt.. har ju tre pojkar att vacktapå så jag kan behöva lite stöd lillan kommer att bli som tigs flickor, hon är redan grymt bortskämd och har pappan lindad runt fingret
    Det brukar vara så med flickor Flört kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 15:15:46 följande:
    Det brukar vara så med flickor Flört kanske han vaktar på henne då när friarna börjar knacka på? Så koncentrerar vi oss på pojkarna!
    skulle gissa att det blir så hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 15:19:21 följande:
    skulle gissa att det blir så hon komme rinte tat få dejta förns han har "gått vidare" om man uttrycker sig lite fint
    Nämen stackars tjej Skrattande Han får nog lossa lite på tömmarna tycker jag! Hon hittar säkert nån riktigt trevlig pojk åt sig i sinom tid, och om pojken ifråga är suspekt så är det bara för Pooie att lägga på sig skinnvästen och knacka på hos honom med några polare i släptåg... det avskräcker nog vem som helst!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-30 16:34:35 följande:
    Nämen stackars tjej Skrattande Han får nog lossa lite på tömmarna tycker jag! Hon hittar säkert nån riktigt trevlig pojk åt sig i sinom tid, och om pojken ifråga är suspekt så är det bara för Pooie att lägga på sig skinnvästen och knacka på hos honom med några polare i släptåg... det avskräcker nog vem som helst!
    hahaha.. ja
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-30 20:02:40 följande:
    hahaha.. ja
    Kollade ett gammalt avsnitt av Futurama tidigare idag och det enda jag hörde då Leela talade var Gemma... när jag först började kolla SoA var det tvärtom, så fort Gemma öppnade munnen hörde jag bara Leela... Var samma sak då jag kollade Beauty & the Beast-serien med Linda Hamilton och Ron Perlman, då Linda var i rutan såg jag bara Sarah Connor... när jag ser på Terminator 1 eller 2 med Linda Hamilton så ser jag bara Catherine från Beauty & the Beast Tungan ute