• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 16:12:06 följande:
    Haha, jag råkade trycka på "Anmäl inlägg" istället för citera... skickade dock inte iväg anmälningen, vilken tur Tungan ute
    Hans brittiska accent sken lite igenom då han grälade med Piney, tycker jag... han är säkert bättre då han får tala BE, det är väl de flesta? Jag skulle iaf vara sämre skådis om jag talade rikssvenska istället för finlandssvenska...
    haha.. jag hade blivit lite förvånad om jag fått en varning för det där inlägget

det skulle vara om de som sköter fl verkligen står på jax sida och blir arga om man inte håller på honom i alla lägen
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 16:26:28 följande:
    haha.. jag hade blivit lite förvånad om jag fått en varning för det där inlägget

det skulle vara om de som sköter fl verkligen står på jax sida och blir arga om man inte håller på honom i alla lägen
    Haha, det  hade sett bra ut! "På grund av din fientliga inställning mot Jax utfärdar vi härmed en varning åt dig. Om du inte genast avbryter ditt smutskastande av Jax utseende och personlighet blir du avstängd i en vecka."
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 16:35:18 följande:
    Haha, det  hade sett bra ut! "På grund av din fientliga inställning mot Jax utfärdar vi härmed en varning åt dig. Om du inte genast avbryter ditt smutskastande av Jax utseende och personlighet blir du avstängd i en vecka."
    haha.. ja och jag får aldrig mer, någonsin, posta inlägg anonymt igen
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-31 16:39:33 följande:
    haha.. ja och jag får aldrig mer, någonsin, posta inlägg anonymt igen
    Shit, det värsta straffet nånsin! Hur ska du då kunna göra personliga påhopp?
  • trollkarl

En dag kvar mina damer, en dag kvar sen blir det morgonkaffe à la al bundy med s.o.a

• Liljeblomman

Nu har jag läst lite och ser att ni hunnit se så långt man kan se... :)

Jag funderar lite på vad som kommer hända nu!! Om Opie kanske kommer att tro att Jax har ett finger med i Pineys död...för Jax berättade ju för Opie att han skulle till Piney. Och att Jax sade till Opie att han nog var för knarkaffärerna trots allt, medan Opie stöttade sin far som var klart emot. Kanske blir det en konflikt nu mellan Jax och Opie. Så himla typiskt att Piney inte berättade mer för Jax om breven o.s.v. men förhoppningsvis kanske Jax misstänker att det är något lurt nu när han mördats.

Sen tror jag att Juice kommer berätta nu hur allt ligger till. Och då lär han antingen dödas på ett grymt sätt, eller så kommer de att sätta dit polisen gemensamt istället.

Jag antar att det byggs upp någon form av antiklimax nu också för Tara lär ju vara Clays nästa offer.

• Passionsfrukt
    Liljeblomman skrev 2011-10-31 19:37:07 följande:
    Sen tror jag att Juice kommer berätta nu hur allt ligger till. Och då lär han antingen dödas på ett grymt sätt, eller så kommer de att sätta dit polisen gemensamt istället.
    Om dom dödar honom så dödar jag dom tillbaks, jag måste ju hämnas Juice för han är numera min secret boyfriend! Drömmer
  • Liljeblomman
    Passionsfrukt skrev 2011-10-31 19:41:26 följande:
    Om dom dödar honom så dödar jag dom tillbaks, jag måste ju hämnas Juice för han är numera min secret boyfriend! Drömmer
    Jaså, är han din favorit? :)

Jag TROR att han får klara sig i serien för annars hade de ju haft många chanser att ta död på honom redan.
    (Ja, jag överanalyserar allt!)
  • Passionsfrukt
    Liljeblomman skrev 2011-10-31 19:46:28 följande:
    Jaså, är han din favorit? :)

Jag TROR att han får klara sig i serien för annars hade de ju haft många chanser att ta död på honom redan.
    (Ja, jag överanalyserar allt!)
    Min "riktiga" favorit har alltid varit Chibs men jag har alltid tyckt om Juice också och i den här säsongen har han varit extra söt och i behov av min hjälp Flört Så vi dejtar i smyg. Men berätta inte åt nån! Oskyldig