• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-21 22:57:08 följande:
    släpper inte skärmen med blicken... förutom då jag skriver för då måste jag kolla på mina händer
    Och jag klickar "mina favoriter - SoA - mina favoriter - SoA ..." konstant.
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 22:50:50 följande:
    jaaa.. det avr sorg.. sämsta säsongsavslutningen ever...
    Mmm kände mig ledsen i dagar efteråt
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 22:57:37 följande:
    Det är riktigt läckert med knogtatueringar :D

Nu till min fråga...hehe

Är det bara jag som är sicko, eller är det fler som tycker att Opie var lite extra läcker i scenen där han skjuter Stahl? Man såg liksom hela hans känsloregister i bara några få miner, man ville bara kraaaaama honom.
    jag gillar då han typ "vidgar" näsborrarna.. det är manligkänslosamhet *ryser*
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 22:52:54 följande:
    men jag tycker ju det.. han är så "vanlig" sådana killar ser man ju på stan var och varannan dag käns det som.. är ju bara lädret som gör honom cool
    Cool yeah yeah wow wow dagarna i ända....
  • Goonie

Nu till min fråga...hehe

Är det bara jag som är sicko, eller är det fler som tycker att Opie var lite extra läcker i scenen där han skjuter Stahl? Man såg liksom hela hans känsloregister i bara några få miner, man ville bara kraaaaama honom.
    Har inte sett men jag kan sätta min högra arm på att han var det. Kräks (kräkset är dreggel) BRA dreggel.
  • varfördåför

Nu till min fråga...hehe

fast chibs hämnd på jimmi var hårdare *njuter*
  • HäckHäxan

Nu till min fråga...hehe

Ja man ville linda in honom i armarna och bara ta emot vad han än ville bjuda på  Nalle
  • xXMaLoXx
    varfördåför skrev 2011-05-21 22:59:00 följande:
    jag gillar då han typ "vidgar" näsborrarna.. det är manligkänslosamhet *ryser*
    Ja men eller hur.....gåshuuuuuud.

Jag är en sån som tycker det är extra gulligt när typ punkare, skins, raggare, mc-folk eller subkulturer som ska vara lite macho, kommer gullandes med en barnvagn te x. Gillar kontrasterna mellan hårt och mjukt.

Opie personifierar de kontrasterna i mitt tycke.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Goonie
    Kräks (kräkset är BRA dreggel här med)
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-21 22:59:21 följande:
    Har inte sett men jag kan sätta min högra arm på att han var det. Kräks (kräkset är dreggel) BRA dreggel.
    bra förtydligande där