• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:15:22 följande:
    Det har hänt förr om man säger så Skäms

En gång var jag ung och kanske lite dummare, fast jag tänker lite mer tanklös

En hel båt pkte förbi med män som bussvisslade och tjoade och klappade händerna..... Tji fick jag som tänkte att en sten vid älven skulle vara privat!!!
    En sten också. Vadderad då eller?
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:15:34 följande:
    nej, ledsen mina vänner.. min pooie tjatar på mig att det är dags att sluta vänslas med er nu (var ju ett tagsedan jag hintade om att sluta sist) kanske kollar in igen innan jag somnar
    hahahah ja kommer aldrig tänka på din POOe som något annat än choklad doppade pung mannen med kokos på kulorna
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:15:34 följande:
    nej, ledsen mina vänner.. min pooie tjatar på mig att det är dags att sluta vänslas med er nu (var ju ett tagsedan jag hintade om att sluta sist) kanske kollar in igen innan jag somnar
    Jag förstår. Det finns ju faktiskt ett liv efter detta.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:16:59 följande:
    hahahah ja kommer aldrig tänka på din POOe som något annat än choklad doppade pung mannen med kokos på kulorna
    tänk om jag börjar tänka på honom så.. jag kan ju inet lämna mina barn med den mannen :-O
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:16:15 följande:
    En sten också. Vadderad då eller?
    Massor av mossa på den, mysigt som fan faktiskt... nå eller det var mysigt som fan.. tills jag tittade upp och såg båten med killar som tja såg mig sittandes ihoplänkad med en annan man.....  Obestämd
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-21 23:17:01 följande:
    Jag förstår. Det finns ju faktiskt ett liv efter detta.
    jo.. eller mellan detta..
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:16:59 följande:
    Men herregud vad jag har missat saker Förvånad
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:17:54 följande:
    tänk om jag börjar tänka på honom så.. jag kan ju inet lämna mina barn med den mannen :-O
    Hahhaha jag ser spöket laban filmen där de äter kokosbollar till lunch i en ny upplaga....

Yes retarded it was!!!!
  • HäckHäxan
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 23:15:33 följande:
    Mhm.......

det känns nästan...lite....vackert :)
    Mmm nickar medhållande!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:18:18 följande:
    jo.. eller mellan detta..
    Ja detta är ju EGENTLIGEN vårat liv. Vi jonglerar ju bara man och barn emellanåt.