• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:05:26 följande:
    tror inte att poie är den som gör massa skumma ställningar dock.. han käns för jordnära
    Han är en klassisk man som gör det bakifrån eller framifrån nåt annat får va' Foten i munnen
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:03:10 följande:
    och förhoppningsvis är han som jax och vill ha sax-- hmm.. meningen med meningen eller rimmet fick sätta livet till blev som ni ser...
    Sax with your ax......

Jag tror att han först bara vill kramas, gråta en skvätt och blöt ner min tröja och när han ser hur den klistras mot mina bh-lösa bröst...

Så sliter han av mig kläderna och tar mig passionerat precis där vi står.....

*drömmer mig bort*
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-21 23:06:32 följande:
    Han är en klassisk man som gör det bakifrån eller framifrån nåt annat får va' Foten i munnen
    presis.. lungt, hårt och basik
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:03:07 följande:
    Denna gudomlighet måste bli verklighet ju. Skål
    Goonie skrev 2011-05-21 23:03:49 följande:
    Nemen saxen är en ställning! Fyndigt.
    hehehe Skål
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:07:16 följande:
    Sax with your ax......

Jag tror att han först bara vill kramas, gråta en skvätt och blöt ner min tröja och när han ser hur den klistras mot mina bh-lösa bröst...

*drömmer mig bort*
    Det  blev ju en halv novell. Tummen upp för den fantasin.
  • xXMaLoXx
    Goonie skrev 2011-05-21 23:06:32 följande:
    Eller så kör han järnet, med massa känslor som han inte ger utlopp för annars..*dreggel*
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:07:16 följande:
    Sax with your ax......

*drömmer mig bort*
    inför de döra och resten av gänget
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-21 23:07:38 följande:
    presis.. lungt, hårt och basik
    Och en och annan dask hahaha.
  • HäckHäxan
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 23:05:17 följande:
    Kanske lite terapi sådär alldeles som en bonus. Kan ju vara så att han själv kommit med förslaget. Tror det kallades för The glasgow grin eller nåt.
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:03:58 följande:
    Åhh jag älskar också kontraster av de flesta slag.....
    *tummen upp*
    Så därför skall jag innan jag dör ha sex med en svart man, för kontrasten mot min helt vita hud kommer vara grym... självklart bara därför  Drömmer
  • Goonie
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 23:08:08 följande:
    Eller så kör han järnet, med massa känslor som han inte ger utlopp för annars..*dreggel*
    Oooh man får vara hans utloppsmaskin {#emotions_dlg.djavulsk}