Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

vist skall de g¨på tisdagar på fx? hmm.. måste kolla om det redan finns.. blir sent inatt isf, jag jobbar ju :-P

nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-09-06 16:12:27 följande:
    runt 8-9 imorgon bitti är den tillgänglig för att inte säga för mycket regelmässigt inom FL ;)
    ok, låter bra
  • varfördåför

försökte övertala min man att det avr jätte viktigt att han ringde sin kompis och fixade så att jag hade första avsnittet i morgon, men jag tror inte tat han kommer att göra det undrar om jag är nog teknisk för att klara det själv.. ge mig tipps.. behöver inte text..

• varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:43:30 följande:
    Jag suger på sånt där, men ja kan kolla med syrran imorgon på morran när var och hur och skicka det i ett PM till dig. Hon säger att det är busenkelt
    ja snälla gör det jag kan ju inte läsa här annars ni kommer ju att spoila :-P
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-06 19:11:06 följande:
    Haha, noterade just en grej... hänger i True Blood-tråden också och den är startad 2010-01-05 och har 895 inlägg. Denhär tråden är startad 2011-05-21 och har 1474 inlägg. Vi har verkligen varit flitiga i denna tråd...
    klart det är mer drag här.. bikerkillar är mycket hetare än vampyrer... i ordets alla meningar
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-09-06 22:50:23 följande:
    Säger hon med en Opie hemma
    haha.. jag ahde nog inet sagt så mycket alls om jag ahde haft en vampyr här hemma
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-09-07 11:14:35 följande:
    Tortyr på gång här hemma, jag har fått hem första avsnittet men får inte kolla på det förrens gubben kommer hem sent i kväll. Han skulle ha kommit hem vid lunchtid men så hände saker på jobbresan som gör att han kommer sent ikväll istället.
    Är jag hemsk om jag kollar på avsnittet nu i smyg och sen en gång till med honom?
    det beror ju på hur bra du är på att spela sedan så han inte fattar att du redan sett det
  • varfördåför

nu har jag sett

• varfördåför

jag är lite kluven till om det var ett bra avsnitt eller inte, det var en ganska lång typ transportsträcka i mitten till de utplånade ryssarna känns det som.. men det var ju mycket som skulle knytassamman såklart...

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-09-09 08:41:52 följande:
    Va? När? Jag har totalt missat grejer :D Eller så minns jag bara inte.

Påstår dock inte att ryssarna inte had it coming. Kunde bara inte minnas vad sjutton dom gjort. Det har varit alltför länge sedan förra säsongen...

Tycker förövrigt det är SÅ SKÖNT att slippa se Jax' långa skitiga hår. Och Juice är så söt att han kan gott ha hår eller vara utan, han är underbar hur som!
    det hintas abra om vad ryssarna gjorts tropr jag, han har ju några nya fula ärr jax..

håller med om dina hårfunderingar