Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

SoA

LittleMissSunshine skrev 2011-11-17 18:30:35 följande:
    Okej då är det lite klarare. Ja, jag är bara rädd att otto ska göra illa Bobby på nått sätt när han kommer dit. :S
    jag tror att han ger klubben lenny istället. otto orkar inte mer, därför fixar han "frigång mellan stängsel" till lenny för att han skall fortsätta hjälpa klubben på insidan?!
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-20 20:09:32 följande:
    TV-historiens fånigaste död. Now you're here - BOOM - now you're not. Så himla antiklimax.
    hahaha.. som du beskrev det lät det ju nästan gulligt

men annars var det ju en lite maffig död ändå, inte alla som sprängs i bitar ju dock blir dte nog ingen öppen kista på begravningen på tisdag
  • varfördåför

påtal om "tag" tig då jag såg första avsnittet av serien så trodde jag att jax hette PAX som min sons zhu zhu hamster han kändes inte sexigare med det namnet måste jag säga

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-21 08:40:25 följande:
    Nej det har du rätt i, alla blir inte sprängda i bitar och har sina armar flygandes överallt (som typ bredvid Juice som såg lite sådär lagom hysterisk ut). Finns inte mycket kvar att begrava där, inte...
    Men det var så fånigt! Sedan efteråt typ "vi tar ett glas och vi har en ceremoni sedan när den här skiten är över" och därefter glömde de hela grejen... Iofs hade de annat att tänka på, men när Half-Sack dog var det en större grej...
    half blev ju som en annan grej, han avr mer med i klubben på något vis, han skulle ju just bli fullvärdigmedlem i moderklubben, kozz var ju uppenbarligen med i någon underklubb "bara" så han avr inte lika viktig "känslomässigt" för klubben som half var. och half dog ju dessutom då han rent kroppsligen försvarade tara och abel, kozz dog ju i en aution där de flög bitar hit och dit från många människor så det blev inte lika påtagligt.
  • varfördåför
    RedInk skrev 2011-11-21 09:42:50 följande:
    Nu har jag inte hängt med i tråden och förlåt men jag orkar inte bläddra igenom 200+ sidor... så ni kanske redan har tagit upp det här.

En sak jag tänkt på några gånger när de har möten vid bordet i klubbhuset, jag tror det brukar vara när de filmar Clay man ser det(, så strax bakom Clay på höger sida om man ser honom framifrån). Där sitter det en plakett där det står typ "Stockholm, Sweden". Vad står det mer? Eller vad är det för nånting? Är det nån hälsning från en klubb i Sthlm? Kanske finns nån anledning till att de valt den av alla städer?

Nån mer än jag som lagt märke till det? (Annars får ni spana efter den nästa gång ni kollar :)     
    ang detta. det ahr ju gjorts massor av forskning innan de gjorde serien för att allt skulle bli så verkligt som möjligt, och flera av "skådisarna" har ju kopplingar/ärr iktiga klubbmedlemmar i tex HA, så det kan ju vara så "vi" har blivit inblandade (sverige alltså) att den där grejen är typ en "produktpalsering"
  • varfördåför

oj, vad trött jag blev i "citationsfingrarna" efter de två senaste inläggen

• varfördåför
    tezz840 skrev 2011-11-21 22:30:02 följande:
    vad tror ni kommer hända imorgon då?

det kommer nog inte hända nånting med Clay ännu tror jag.. =/
    Ope kommer nog att gå till Gemma och fråga om allt är sant så kommer hon att övertala honom att hon tar hand om det... som vanligt.... =(
    vill ju bara att alla ska fatta nångång. så att han äntligen dör (om man får säga så?) =/
    jag tror opie får göra det.. eller så gör jax det åt opie som ploster på såren förtat han fick honom att stanna.. eller så gör tara det.. det vore coolt..!

hoppas att tara gör det, hon rymmer från psyket och skjuter honom!
  • varfördåför
    sasty skrev 2011-11-22 07:18:33 följande:
    Tisdag, tisdag.. Imorg blir det ljuvlig tvtid!! Kan knappt bärga mig efter att se hunken opie.. Spec nu när han är lack ;))
    eller hur sista bilderna på honom i sista avsnittet då han bara var ond och sammanbiten.. *mys*
  • varfördåför

fb har samma smak som mig.. genast efter avsnittet så quotade jag ju tig här i tråden, idag kom detta på fb :"

"

"Quote of the episode, Tig: "terrified, but totally erect".

känner mig lite stolt nu ;-P

• varfördåför

som jag sagt tidigar ei tråden. Jag fattar verkligen inte hur vuxna kan köpa tröjorna och gå runt i dem på stan det är ok upp ntill 18år möjligen, men inte sedan.