• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:14:18 följande:
    eller hur.. gjorda för sånna som oss...
    ja vi som trivs med ytterkläderna inomhus och inte alls är disträ på något sätt
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:15:35 följande:
    ja vi som trivs med ytterkläderna inomhus och inte alls är disträ på något sätt
    exat de människorna.. vet iaf att dom i soa har skor hjämt.. (utom då opie tor av sina en ggn och då jax envisas med att duscha utan att tvätta sig)
  • Buddha74
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:14:42 följande:
    Jag finns icke på FB så jag kan inte kolla... du måste kopiera hit bilderna {#emotions_dlg.djavulsk}
    oj, det är ju rätt många....

Vem är favoriten då?
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:14:59 följande:
    Va inga jordgubbar.... i finland????? eller är jag i fel yoghurt och trampar nu  Obestämd
    Nej vi har inga. Åtminstone inte där jag bor. Importerade jordgubbar finns, och inhemska som vuxit i växthus. Men inga som vuxit utomhus - och det är ju de som smakar godast! Vi brukar få vänta till början-mitten av juni kanske innan vi får de första jordgubbarna.
  • varfördåför

en till "kul" grej var ju då jax satt i abels rum och söp och var helt borta och opie bar honom till duschen och då han duschat klart så satte sig jax på mc:n och körde därifrån?!? han kund eju inte gå för typ 30minuter sedan :-O

• Passionsfrukt
    Buddha74 skrev 2011-05-21 20:17:14 följande:

Vem är favoriten då?
    CHIIIIIIIIIBS! :D
    Och Happy och Juice.
  • varfördåför
    Buddha74 skrev 2011-05-21 20:17:14 följande:

Vem är favoriten då?
    jag kan svara för henne.. opie och chibs
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:17:28 följande:
    Nej vi har inga. Åtminstone inte där jag bor. Importerade jordgubbar finns, och inhemska som vuxit i växthus. Men inga som vuxit utomhus - och det är ju de som smakar godast! Vi brukar få vänta till början-mitten av juni kanske innan vi får de första jordgubbarna.
    Aha nu är jag med, trodde de inte fanns gubbar alls och blev alldeles ja menar faunan är ju likvärdig sv och fin
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
Svar på tråden SoA