• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:18:26 följande:
    en till "kul" grej var ju då jax satt i abels rum och söp och var helt borta och opie bar honom till duschen och då han duschat klart så satte sig jax på mc:n och körde därifrån?!? han kund eju inte gå för typ 30minuter sedan :-O
    Nå de är inte imponerande för mig... så kan jag med göra... det är en sjuk egenskap, men det fungerar faktiskt på riktigt för vissa...

Kalla oss utvalda om du vill och tillbe oss gärna Oskyldig
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 20:19:56 följande:
    Aha nu är jag med, trodde de inte fanns gubbar alls och blev alldeles ja menar faunan är ju likvärdig sv och fin
    Klart fan vi har gubbar Glad Men vi måste vänta lite till. Fast idag såg jag körsbär på torget! Men jag frågade inte var de är odlade...
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:17:07 följande:
    exat de människorna.. vet iaf att dom i soa har skor hjämt.. (utom då opie tor av sina en ggn och då jax envisas med att duscha utan att tvätta sig)
    Ehh för mkt tvål är ju inte bra för en mans känsliga hud vettu Tungan ute
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:19:20 följande:
    jag kan svara för henne.. opie och chibs
    *hosthost* *hämtar bössan*
  • varfördåför

tycker jax blev snyggare sådär, med kort hår.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:20:28 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! *dör en liten smula*
    *återupplivar* Hjärta
  • Passionsfrukt

Alltså deras sammanträdesbord är ju bara för snyggt. Undrar om dom fått det gjort någonstans eller om någon händig medlem själv snidat det? Mmm, händigt.... Tungan ute

Svar på tråden SoA