• festia

Vad kan du om Buffy the vampire slayer?

Om ni är tvättäkta Buffy-nördar så borde ni nog kunna det här

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?
  • IsaCMoJs

Ditt resultat: 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 51 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

Mamma till Moa 081216, Gravid med BF 24/1 2011
  • Tonx
    festia skrev 2011-06-02 20:23:34 följande:
    Jag tyckte att jag hörde ett bi surra, så jag slog bara bort det. Med ett baseballträ Demon
    Naaw, haha. I deserved that one.
  • festia
    Tonx skrev 2011-06-02 20:28:35 följande:
    Naaw, haha. I deserved that one.
    *evil laugh*

• festia

Är väldigt glad över att det genomsnittliga resultatet är 7 rätt!

Trodde nästan att jag var den enda nörden på FL

• k girl

8 av 10 på första försöket, 10 av 10 på andra. Jag älskar Buffy och har inte missat ett enda avsnitt. Dock måste jag erkänna att jag bara har sett serien en gång (utom första säsongen som jag har på DVD), och att det var när den sist gick på femman... 2003-2004 någon gång?

• k girl

Kan förresten meddela att Orup är Buffyfan.

• festia
    k girl skrev 2011-06-02 20:36:36 följande:
    8 av 10 på första försöket, 10 av 10 på andra. Jag älskar Buffy och har inte missat ett enda avsnitt. Dock måste jag erkänna att jag bara har sett serien en gång (utom första säsongen som jag har på DVD), och att det var när den sist gick på femman... 2003-2004 någon gång?
    Sista avsnittet sändes 2003, men sist det gick i repris var runt 06-07. Troor att det gick på fyran ett tag också.
    k girl skrev 2011-06-02 20:36:57 följande:
    Kan förresten meddela att Orup är Buffyfan.
    Åh jag älskar sån fakta, trivia eller vad det kallas
  • k girl

Ah, just det, det var 2003. Jag bodde fortfarande i Stockholm då, spelade in det sista avsnittet och såg det när jag kom hem (lite halvfull) från en konsert mitt i natten. Jag bölade som ett litet barn och min dåvarande sambo var rädd att jag skulle väcka grannarna.

• Bonanza

Självklart alla rätt!

Har precis börjat omtitten av säsong sju, även om jag tycker att det är en rätt halvtrist säsong. Inget slår säsong 6 dock!

TS - har du sett Dr Horrible? Också Whedon, musikal!

Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?