• festia

Vad kan du om Buffy the vampire slayer?

Om ni är tvättäkta Buffy-nördar så borde ni nog kunna det här

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?
  • Bonanza

Åh, sexan har ju så sjukt många bra avsnitt. Men tja:

Once more with feeling
    tabula rasa
    smashed wrecked gone
    normal again
    villains

Men jag håller med om att det finns riktigt bra avsnitt i även de tråkigare säsongerna. Och jag vill nog byta plats på femman och sjuan trots allt.

• Dark Angel

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 67 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt

Sugen jag blev på att se om serien, igen...

• festia
    Bonanza skrev 2011-06-02 21:13:30 följande:
    Åh, sexan har ju så sjukt många bra avsnitt. Men tja:

Once more with feeling
    tabula rasa
    smashed wrecked gone
    normal again
    villains

Men jag håller med om att det finns riktigt bra avsnitt i även de tråkigare säsongerna. Och jag vill nog byta plats på femman och sjuan trots allt.
    Jag är helt inne på din linje! Älskar de avsnitten.

Ett avsnitt som är topp 5 på min lista är The Zeppo, tredje säsongen. Just för att det handlar mycket om Xander och han har ofta blivit undanskuffad av sina superhero-vänner.
  • festia
    Rockan skrev 2011-06-02 21:11:38 följande:
    9 rätt. I have no exscuse

(Tänkte helt fel på demonblod-frågan!)
    Hur tänkte du?
  • Rockan
    festia skrev 2011-06-02 21:22:22 följande:
    Hur tänkte du?
    Jag läste alternativen och inte frågan, och tänkte sen på en helt annan säsong

(Kan ha fått huvudet förvridet av att det avsnitt jag tänkte på inkluderade Spikes rumpa, ja...där var min ursäkt)
  • festia
    Rockan skrev 2011-06-02 21:23:41 följande:
    Jag läste alternativen och inte frågan, och tänkte sen på en helt annan säsong

(Kan ha fått huvudet förvridet av att det avsnitt jag tänkte på inkluderade Spikes rumpa, ja...där var min ursäkt)
    Åh ja, det avsnittet som du tänkte på är underbart! Älskar den scenen
  • festia
    Bonanza skrev 2011-06-02 21:26:10 följande:
    Ja, Xander är så sjukt underskattad av de andra. Stackaren.

Äh, jag behöver nog omvärdera min lista. s3 är ju underbar, även om jag avskyr faith.
    Det låter som en bra idé

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Faith, jag har nog lite hatkärlek för henne. Jag gillar att hon blir en rouge slayer och blir ond, fast ändå inte alltigenom ond. Jag gillar henne när hon kommer tillbaka i sjunde säsongen! Hon är en frisk fläkt gentemot Buffy som ska vara så jävla allvarlig hela tiden. Hatar hennes lååånga tal!
  • Rockan
    Bonanza skrev 2011-06-02 21:26:10 följande:
    Ja, Xander är så sjukt underskattad av de andra. Stackaren.

Äh, jag behöver nog omvärdera min lista. s3 är ju underbar, även om jag avskyr faith.
    Jag hyser en hatkärlek till Faith. Hon är ju fruktansvärt irriterande, men...jag tycker hon är het.Skäms
  • mikipiki

Haha yay, jag fick alla rätt Skrattande Men jag är ju också en tvättäkta Buffy nörd och har nog sett igenom hela serien minst 10 gånger..

Svar på tråden Vad kan du om Buffy the vampire slayer?