Grannen har målat sitt hus SVART!
Höll på att tappa haken när jag kom hem från en kortare semester! Grannens hus är svart! Helt svart! Ser fruktansvärt ut! Vem vill ha ett svart hus? Får man ens måla i en färg som utmärker sig så? Ska jag tvingas se deras kolsvarta hus nu i flera år
Vet inte vad jag vill...kanske lite sympati?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-17 05:52
Detta var tidigare ett vitt tegelhus! Nu är det kolsvart överallt..inga vita knutar här! ALLT är svart och inte alls så snyggt som de bilderna ni lagt in! De husen är ju riktigt snygga och hade gärna bott där...jag blir mer förvånad varför han vill ha allt svart...lister, veranda, knuten,taket...allt! Visste faktiskt inte ens man kan måla ett tegelhus...
Så kul så många stör sig på mitt inlägg

Ja ush sånt tråkigt liv vi har...vi får avslag för carporten ligger 10 cm för nära dem och de vill intr störras av den men vi blev inte ens tillfrågade ang färgen? Vi pratade med grannen om carporten och de vek sig inte en tum på att de INTE ville se den där! Grannsämja? Är det det han håller på med?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-17 13:19
Nu har jag ringt kommunen och jag är tydligen den TREDJE nu från gatan som hört av mig! Finns INGET lov om färgen från kommunen och de ska starta en utredning nu