• Anonym

Ärligt tjejer! orgasm

Hej!

Hur är det egentligen? Får ni orgasm under samlag utan att stimulera klitoris? Det känns som var och varannan får orgasmer (gärna flera) under samlag utan stimulering här på FL.

I alla andra statestiker så är det inte alls vanligt! Är det bara på FL det är så?

• Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm
  • Babyystar

Jag får alltid orgasm utan klitorisstimulering, har dock flera vänner som inte lyckas.

• SaraOlivia

Japp, får det, fast bara under sex eller när sambon pullar mig. Kör jag på egen hand så är det klitorisstimulering som gäller.. det är två heeelt olika orgasmer (:

• Anonym

Nej jag får det inte, måste ha någon klitorisstimulans för att komma. Däremot kan jag inte komma enbart av klitorisstimulans utan måste även ha något i mig.

• Anonym

Nej och känner ingen annan som gör det heller. Tror nog att dom två föregående är undantag faktiskt.. Eller så ljuger dom för att skryta.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-16 16:44:29 följande:
    Nej och känner ingen annan som gör det heller. Tror nog att dom två föregående är undantag faktiskt.. Eller så ljuger dom för att skryta.
    Skryta? Det är väl knappast coolt att komma utan stimulering på klitoris. Hur man kommer spelar väl ingen roll, huvudsaken är ju att man kommer! =)
  • Anonym

Ibörjan fick jag alltid orgasm utan klitorisstimulans.. men nu måste jag nästan ha det varje gång, kan väl hända någongång att de tinte behvös :P

• Binary

Min partner får tre olika typer av orgasm beroende på vad hon och/eller jag gör, Klitorisorgasm, Vaginal orgasm samt G-punkts orgasm. Det har hänt att en fjärde typ visat sig, Anal orgasm, dock har detta inträffat extreeeeemt sällan.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym
    Binary skrev 2011-06-16 16:46:25 följande:
    Min partner får tre olika typer av orgasm beroende på vad hon och/eller jag gör, Klitorisorgasm, Vaginal orgasm samt G-punkts orgasm. Det har hänt att en fjärde typ visat sig, Anal orgasm, dock har detta inträffat extreeeeemt sällan.
    Vaginal orgasm och g-punktsorgasm, är inte det samma sak?
  • Anonym

Jag själv kan inte heller utan klitorisstimulering. Och konstigt nog kan väldigt få som jag pratat med och jag har alltid arbetat inom kvinnodominerande arbeten (känner måååånga kvinnor och är öppen när det gäller sex). Det är riktigt ovanligt.

De få som kan är i regel under 25 också.

• Anonym

Vad är skillnaden på en vaginalorgasm och klitorisorgasm?

hur känns en vaginal/g-punkts orgasm?

Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm