Anonym skrev 2011-06-16 16:52:42 följande:
Men ärligt, det låter som skryt ibland. De få som jag hört som säger att de alltid får orgasm utan stimulering är ofta tuggummituggande 20 åringar och de vrålar ut det också hahaha
man blir ju sotis!
Eller så är de där unga kvinnorna uppväxta med en friare syn på sex, där onani aldrig vart fel och man inte måste sova med händerna på täcket
Jag är 31 men jag är säker på att jag hade haft orgasmer mkt tidigare än vad jag hade då jag alltid haft lätt att bli kåt, blöt osv. Nu var det andra saker som blockerade mig, min historik av sexuella övergrepp som barn och en våldtäkt i tonåren.
Jag var 22 första gången jag kunde på orgasm ihop med en man. För mig var det som att få ta del av en helt ny värld, något jag trodde aldrig var menat för mig. Några år innan dess hade jag lyckats med att få orgasm vid onani, men det var inte med enkelthet eller någon självklarhet, ren jävla envishet och jävlar annama att de asen inte skulle vinna över mig. Jag vann

Men det var skammfyllt för mig att få orgasm, nästan något fult och jag mådde fysiskt illa.
Allt sånt är bättre nu, jag är 31 år och jag älskar sex, de enda jag faktiskt skulle önska mig är en fast KK eller en partner så jag kan utforska min/vår sexualitet mer, bättre och djupare, för hur man än vrider på det, så blir sex bättre med någon man känner och som känner en själv.
tror det är därför just den mannen lyckats ge mig fontäner, jag har känt honom sen jag var 3 år och han är mitt livs passion, min ungdomskärlek och jag litar på honom fullt ut, tror grunden ligger där.... trygghet.