• Anonym

Ärligt tjejer! orgasm

Hej!

Hur är det egentligen? Får ni orgasm under samlag utan att stimulera klitoris? Det känns som var och varannan får orgasmer (gärna flera) under samlag utan stimulering här på FL.

I alla andra statestiker så är det inte alls vanligt! Är det bara på FL det är så?

• Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm
  • A von B

Jag får också både och. Men vaginal orgasm får jag bara i missionären och så krävs det att maken kryper högt upp så han kommer riktigt djupt in och att jag är på riktigt snuskigt fantasihumör. Orgasm genom klitoris får jag enklare när jag är själv. Skillnaden för mig är att den vaginala ger en djupare, rullande och mer intensiv känsla. Svårt att förklara. 

Jag är 27 btw och detta är inte skryt. Flört

• HäckHäxan

Både ja och nej. Jag kan inte ge mig själv orgasm utan att stimulera klitoris, men för att få orgasm så måste jag ändå vara fylld, kuk eller dildo, spelar ingen roll.....

Dock finns det en man som kan ge mig orgasm utan att jag är fylld och utan att stimulera klitoris alls, fråga mig inte hur fan han gör för det vägrar han dela med sig av, de orgasmerna är inte alls samma som de jag kan ge mig själv, för han ger mig fontäner, hur många som helst, tills jag tror att jag skall dö av vätskebrist och kramp!

Jag hade kunnat döda för att få veta hur han gör dock Ogillar skarpt att någon kan något om min kropp som jag inte begriper mig på själv, kontrollbehov kallas det visst

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • ingensignatur
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 17:25:02 följande:
    Både ja och nej. Jag kan inte ge mig själv orgasm utan att stimulera klitoris, men för att få orgasm så måste jag ändå vara fylld, kuk eller dildo, spelar ingen roll.....

Dock finns det en man som kan ge mig orgasm utan att jag är fylld och utan att stimulera klitoris alls, fråga mig inte hur fan han gör för det vägrar han dela med sig av, de orgasmerna är inte alls samma som de jag kan ge mig själv, för han ger mig fontäner, hur många som helst, tills jag tror att jag skall dö av vätskebrist och kramp!

Jag hade kunnat döda för att få veta hur han gör dock Ogillar skarpt att någon kan något om min kropp som jag inte begriper mig på själv, kontrollbehov kallas det visst
    Du kan väl be honom skriva en bok?? :D
  • Mevea
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 17:25:02 följande:

Inte g-punkten då? För den (bla) får jag också fontänorgasm av...
  • HäckHäxan
    ingensignatur skrev 2011-06-16 17:27:56 följande:
    Du kan väl be honom skriva en bok?? :D
    Åhh tro mig jag har försökt få honom att berätta. Han bara skrattar och säger att han minsann skall ha några hemligheter kvar och att han gillar tanken på att de bara är han som fixat det hela OCH det tror jag säkert Så att jag skall fortsätta höra av mig för mer.. Jädra karl!
  • HäckHäxan
    Mevea skrev 2011-06-16 17:30:50 följande:
    Inte g-punkten då? För den (bla) får jag också fontänorgasm av...
    Jodå det är det garanterat, det och nått pillande fast inte på själva klittan, jag bara når inte alls själv och jag har försökt i snart ett år. Kanske borde köpa en sån där g-punkt stav och testa med, för det har jag inte gjort.
  • Anonym

Ja, jag kan komma när vi har sex utan att pilla på klitoris

• Anonym

har grojsat runt i systemet men blir bara kissnödig hehe......fel fel

kan någon hjälpa mig att stilla min nyfikenhet ang hur känslorna kring de olika orgasmerna känns?

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-06-16 18:28:09 följande:
    har grojsat runt i systemet men blir bara kissnödig hehe......fel fel

kan någon hjälpa mig att stilla min nyfikenhet ang hur känslorna kring de olika orgasmerna känns?
    Kissenödighets känslan är helt normal.... jag trodde att jag skulle kissa ner mig första gången med mannen som vägrar berätta hur han gör.... Men det gjorde jag inte....
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 18:51:40 följande:
    Kissenödighets känslan är helt normal.... jag trodde att jag skulle kissa ner mig första gången med mannen som vägrar berätta hur han gör.... Men det gjorde jag inte....
    ok, men vad händer sen? inget att sträva efter liksom, en kissnödighetskänsla alltså
Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm