• Anonym

Ärligt tjejer! orgasm

Hej!

Hur är det egentligen? Får ni orgasm under samlag utan att stimulera klitoris? Det känns som var och varannan får orgasmer (gärna flera) under samlag utan stimulering här på FL.

I alla andra statestiker så är det inte alls vanligt! Är det bara på FL det är så?

• Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm
  • Anonym

Jag har fått orgasm helt utan klitorisstimulering 3 ggr i hela mitt liv. Däremot kan man ju se till att gnugga lite extra just när man kommer, dvs klitoris blir stimulerad men inte direkt... Fan, d3etta var svårt att förklara :P men då kommer man ju av penetrationen, rent tekniskt sett..
    Men för mig blir det iaf bättre o bättre, o är närmre varje gång jag har samlag nu, så de handlar väl (för mig iaf) om att lära mig hur jag ska göra för att få det bästa sexet, öva med samma kille många ggr samt att lita fullt ut på honom så jag kan göra allt knäppt jag kommer på :) 

• Babyystar
    Anonym skrev 2011-06-16 16:59:35 följande:
    Åh, spännande. ska man göra något speciellt? har du tips?
    Hmh, ja! Det är ju säkert jätte olika för alla men för mig fungerar det bäst om den är långt inne och gnuggas där inne, lixom inte bara köra på in och ut som vanligt utan mer gnuggande där inne.. haha fan va skumt det låter, det är verkligen inte lätt att förklara :p

Men tex om jag rider honom så sitter jag på den helt så den är långt inne sen "gnuggar/gungar(?))" jag fram och tillbaka medans den är där inne och då anntar jag att den stimulerar g-punkten eller något sånt? satans skönt är det iaf haha!
  • Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 17:04:17 följande:
    Hmh, ja! Det är ju säkert jätte olika för alla men för mig fungerar det bäst om den är långt inne och gnuggas där inne, lixom inte bara köra på in och ut som vanligt utan mer gnuggande där inne.. haha fan va skumt det låter, det är verkligen inte lätt att förklara :p

Men tex om jag rider honom så sitter jag på den helt så den är långt inne sen "gnuggar/gungar(?))" jag fram och tillbaka medans den är där inne och då anntar jag att den stimulerar g-punkten eller något sånt? satans skönt är det iaf haha!
    låter som det jag gör, och då stimuleras klitoris oxå - även i missionären....
  • mymy

Svar på TS fråga - nej jag får i alla fall inte orgasm utan stimulering. Däremot känner jag att jag inte behöver komma varje gång utan njuter enormt ändå.

• Anonym
    Babyystar skrev 2011-06-16 17:04:17 följande:

Brukar också gnugga och får orgasm av det, men har trott att det är för att jag gnuggar klitoris emot min kille samt gnuggar på lite roliga ställen därinne. Funkar inte av bara in och ut som du säger. Och i missionären funkar det om min kille ligger nära mig och gnuggar och inte kör in och ut. Utan att han mer vispar runt därinne och ligger nära mig med sin kropp så att hans kropp kommer åt utanpå på klitoris!
  • Babyystar
    Anonym skrev 2011-06-16 17:02:37 följande:
    På mig funkar också bara missionären och rida om jag ska få orgasm utan att pilla på klitoris, men det är så att min klitoris berörs ändå litegrann under ställningarna som gör att jag får orgasm. Jag kan inte komma till exempel bakifrån utan att pilla på klitoris för då finns det ingen manskropp som kommer åt klitoris lite då och då. Är du säker på att det är en vaginal orgasm? För det känns ju som om du borde kunna få det i fler ställningar då också?
    Jag är helt säker, det känns annorlunda tycker jag! Jag har lyckats EN gång när vi skedat också men det var länge sedan nu. Jag tror dock att det är ställningarna det kan bero (ridning och missionären) när penisen trycker som bäst på g-punkten?
  • Anonym

kan någon beskriva skillnaden på känslorna vid klitorisorgasm och vaginalorgasm?

ska försöka gunga ikväll!!! wohoo!

• Anonym (gnuggar)

Så det är jag som skrivit #20 och #25

• Anonym (gnuggar)
    Babyystar skrev 2011-06-16 17:07:20 följande:
    Jag är helt säker, det känns annorlunda tycker jag! Jag har lyckats EN gång när vi skedat också men det var länge sedan nu. Jag tror dock att det är ställningarna det kan bero (ridning och missionären) när penisen trycker som bäst på g-punkten?

Ja ok, hmm jag tycker generellt att orgasmer vid onani och orgasmer vid sex känns annorlunda. Fast jag använder samma teknik både vid onani och vid sex.

Men det kan säkert vara så som du säger. Sen är väl g-punkten en del av klitoris också?

• Mevea

Ja, jag kan få det utan att stimulera klitoris, både vaginalt och analt. Analt är det långt mer intensivt och där blir det ofta dubbelt, dvs en anal och vaginal orgasm samtidigt. (Dom känns olika så det märks sas).
    Länge kunde jag inte få klitorisorgasm på annat sätt än att jag onanerade.

Men jag har aldrig behövt kämpa för mina orgasmer, har otroligt lätt för det.  

Svar på tråden Ärligt tjejer! orgasm