• Anonym (stor?)

    Hur många fingrar får ni in i slidan?

    Jag känner mig "stor" därnere efter en förlossning för ca 3 år sedan.

    Jag har inget direkt minne av hur det kändes innan, "mätte" aldrig med fingrar och kände väl inte runt så mycket. Vet dock att det ibland var svårt för min sambo att komma in, iallafall innan jag blev tillräckligt våt.

    Födde ett barn på 4 kg vaginalt, sprack en hel del men blev sydd av BM (inte så allvarligt att jag fick sys på operation alltså). Jag undrar ibland om jag egentligen skulle behövt sys på op, att det hade blivit bättre då

    Nu när jag känner efter så får jag utan svårighet in tre fingrar på rad (har väl normalstora fingrar för att vara kvinna) och kan liksom "svepa" från en sida till den andra inne i slidan. Detta utan att jag är upphetsad ska tilläggas.

    Vad är normalt egentligen?

  • Svar på tråden Hur många fingrar får ni in i slidan?
  • Anonym (F)
    Anonym (Öl burken) skrev 2014-05-02 19:06:20 följande:
    Ja du vad säger man du är nog bland det trångast ja hört talas om . Eller så är du väldigt känslig . Men hela din mus måste vara väldigt liten ett litet sträck :)
    Nästan så man inte tror dej ;) kan du bevisa det på något sätt ??
    Jag tänker inte lägga upp vare sig bilder eller video, haha. Jag lyckades en gång få in en dildo, en sådan där smal (typ 2,5 cm i diameter), men det var efter ca en timmes "intryckningsförsök", kom väl en cm längre in var 10 minut utan att det gjorde ont. Men jag gav upp hela idén med dildo då det verkade vara lika svårt andra gången jag skulle göra samma grej.
    Nyfikna72 skrev 2014-05-02 19:10:30 följande:

    Det där lär nog lösa sig då du blir sexuellt aktiv. Med rätt kille så kommer du lära dig att slappna av och känna lustkänslor, då löser det sig själv. Tänk på att de flesta kan föda barn utan problem och dessa är aningen större än ett finger.
    Det där med barnafödande skrämmer mig lite, men visst, vaginan kan tänja ut sig rejält. Jag vet inte varför min är satt i ett sånt "tajt" utgångsläge, inte det mest praktiska om man säger så.
  • Nyfikna72
    Anonym (F) skrev 2014-05-02 19:21:14 följande:
    Jag tänker inte lägga upp vare sig bilder eller video, haha. Jag lyckades en gång få in en dildo, en sådan där smal (typ 2,5 cm i diameter), men det var efter ca en timmes "intryckningsförsök", kom väl en cm längre in var 10 minut utan att det gjorde ont. Men jag gav upp hela idén med dildo då det verkade vara lika svårt andra gången jag skulle göra samma grej.
    Nyfikna72 skrev 2014-05-02 19:10:30 följande:
    Det där lär nog lösa sig då du blir sexuellt aktiv. Med rätt kille så kommer du lära dig att slappna av och känna lustkänslor, då löser det sig själv. Tänk på att de flesta kan föda barn utan problem och dessa är aningen större än ett finger.
    Det där med barnafödande skrämmer mig lite, men visst, vaginan kan tänja ut sig rejält. Jag vet inte varför min är satt i ett sånt "tajt" utgångsläge, inte det mest praktiska om man säger så.

    Det är nog mest för att du verkar fokusera väldigt mycket på det.......det är en väldigt skillnad på att greja själv och verkligen vara kåt på rätt kille som tar lite tid på sig om han vet att du är ovan, inte stoppa in det första man gör alltså. Kroppen har en fantastisk förmåga att anpassa sig !
  • Anonym (Natasha)

    Jag har fött två st 3,7 kgs barn den naturliga vägen. Första fick jag sy massa styngd med för han kom fort men andra sonen kom lite mer 3 cm ut och 1 cm in så jag hann att vänja mig om man säger så. Min man säger följande; om man inte gör KNIPÖVNINGAR blir det säkert så. Knipövningar gör det något trängre (ja, musklerna växer där inne) och framför allt kniper det till vid samlag, vilket kanske är poängen just nu.

  • Anonym (F)
    Nyfikna72 skrev 2014-05-02 19:26:41 följande:

    Det är nog mest för att du verkar fokusera väldigt mycket på det.......det är en väldigt skillnad på att greja själv och verkligen vara kåt på rätt kille som tar lite tid på sig om han vet att du är ovan, inte stoppa in det första man gör alltså. Kroppen har en fantastisk förmåga att anpassa sig !
    Kanske att jag har varit med fel killar då också, eller oerfarna (de jag har testat med var mina pojkvänner så de visste ju hur jag var). Så jag har ju försökt men avbrutit ganska fort pga smärta. Att bara trycka in går ju absolut inte på mig i alla fall, skulle nog gå sönder rätt rejält om någon försökte..

    Hur som helst så ser jag inte sex som något speciellt viktigt, kanske för att jag är oskuld, but who cares. Jag kan leva bra ändå.
  • Anonym (Öl burken)

    Menade inte Att du behövde visa musen hehe ;) 2,5 cm är inte mycke du ;)

    Nästan så man skulle vilja hjälpa dej på traven

  • Anonym (????)
    Anonym (F) skrev 2014-05-02 19:33:10 följande:
    Kanske att jag har varit med fel killar då också, eller oerfarna (de jag har testat med var mina pojkvänner så de visste ju hur jag var). Så jag har ju försökt men avbrutit ganska fort pga smärta. Att bara trycka in går ju absolut inte på mig i alla fall, skulle nog gå sönder rätt rejält om någon försökte..

    Hur som helst så ser jag inte sex som något speciellt viktigt, kanske för att jag är oskuld, but who cares. Jag kan leva bra ändå.

    Du kanske ska kolla upp den där på en gynmottagning, det låter inte alls normalt. Det ska ju inte göra ont att föra in nåt så litet.
  • Anonym (F)
    Anonym (????) skrev 2014-05-03 08:24:16 följande:

    Du kanske ska kolla upp den där på en gynmottagning, det låter inte alls normalt. Det ska ju inte göra ont att föra in nåt så litet.
    Jag vet inte, jag har suttit i gyn-stolen av andra anledningar och de har inte kommenterat hur det är där nere alls.

    Jag är inte speciellt intresserad av vaginal penetrering eftersom det gör ont om jag försöker eller inte känns någonting alls när jag väl har lyckats tänjt ut (/mjukat upp) den lite (som när jag lyckades få in den smala dildon). 
  • Anonym (Synd)
    Anonym (F) skrev 2014-05-03 14:43:58 följande:
    Jag vet inte, jag har suttit i gyn-stolen av andra anledningar och de har inte kommenterat hur det är där nere alls.

    Jag är inte speciellt intresserad av vaginal penetrering eftersom det gör ont om jag försöker eller inte känns någonting alls när jag väl har lyckats tänjt ut (/mjukat upp) den lite (som när jag lyckades få in den smala dildon). 



    Kvarstår dina problem lille vän ;( ??
  • Anonym (Mamma till 3)

    Min man får in ett finger, två om jag är riktigt blöt.

    Han hade säkert fått in fler men då övergår det till oskönt.

  • Anonym (Q)
    uddakvinna skrev 2015-04-01 11:55:50 följande:

    Två händer och lite till.


    2 mans händer ?
    uddakvinna skrev 2015-04-01 11:55:50 följande:

    Två händer och lite till.


    2 mans händer ?
Svar på tråden Hur många fingrar får ni in i slidan?