Hejsan googlade mitt problem och jag vet inte hur gammal denna tråd är utan jag vill bara göra mig hörd. Jag ska förklara en sak som kanske låter ganska rimmligt. Jag är född 93, och DATOR har tagit upp all aktivitet i mitt liv, Jag fick dåliga betyg i skolan, Jag har till och med "skolkat" från jobbet eftersom jag varit så jävla spel beroende så jag tog alla chanser jag hade för att vara hemma" om vi säger såhär jag har suttit mer vid datan än vad någon i min ålder någonsin jobbat i sitt liv. och ikväll höll jag på att förlora allt, flickvänn, förståndet, exakt allt, Jag kommer ihåg när allting blev som det blev (mitt data beroende) pappa fickade stor skärmen och seg datan Man spelade DOOM (ett väldigt gammalt spel) redan där satt jag fast. Jag har "förlorat" 2 seriösa förhållande eftersom jag varit så besatt vid datan, Bad min nuvarande flickvänn gå där ifrån det kunde tillslut bli sådant krig att vi höll på göra slut, spelberoende i TV- SPEL eller poker osv det är absolut inte någon skillnad. IDAG om du slösar pengar eller inte alla spel har en funktion som du sätter in pengar (vill du ha något snabbt i spelet dålig tålamod "sätt in pengar få allt snabbt inte bara det). JAG har nog testat Varenda jävla spel som fanns känns det som (jag vet att det inte är sant men jag har testat mer än 67 spel som jag fastnat för ) jag har nu googlat runt för mitt problem. Och mitt problem är större än mig. Jag har Haft över 1000 Timmar Leauge of legends. (tänk om jag spenderade dem på skolan kanske jag inte skulle hoppat av) jag har över 700 timmar på (CSGO "Counter strike global offensive). tänk om jag pluggade körkort ? eller jobba, dem där 2 spelen har 1700 timmar totalt, tänk dig om jag jobbade vilka pengar jag kanske skulle haft? "om jag inte blev intrudocerad till data vilka möjlig heter skulle jag haft? vart skulle jag vara idag, Jag säger det med erfarenhet jag sitter här med svåra andningar medans jag skriver detta, Jag har ångest, jag sitter vid datan, det gör jag. Men vad har jag nått för mål i mitt liv? Det kan jag svara dig på en gång. Jag har inte uppnågot i mitt liv. Jag är en stor förlorare och det erkänner jag här och nu. JAg kan titta min mail och se om du svarat eller ej för mig spelar det ingen roll, Men snälla, låt inte din son hamna i den sitsen jag är i. JAG försöker sälja iväg min data trotts att jag kommer ångra mig totalt men jag har hälldre ett sunt förnufting förhållande med min flickvänn/son än denna jävla data helvete.
/robin
Mvh Har inte MVG i svenska så ber om ursäkt hoppar du kan läsa texten.