Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
undrar hur sjutton jag kunde gå upp 30kg på mina 32v som jag gick.... (kan bara gå 32-34v)
Men det mesta försvann månaden efter förlossningen, var ingen "storätare" precis...
V 16, + 0kg
V 17, -4,5 kg
Vecka 35, i dagsläget -4kilo
Gravid vecka 19 imorgon (18+0) gått upp 2kg.
är i vecka 24+4 och har gått upp 2 kilo.
För många kilon från början har gjort att denna lilla bebis har tagit av vad som fanns från början. Så låren,höfterna,ansiktet och rumpan har blivit mindre och nu är magen bara framtill.
Helt annorlunda från första graviditeten för 7 år sedan..
Är i v.23 nu och ligger -1. Men gick ner 5 kg till v.16 sen nu har jag verkligen ätit extra för att gå upp mina kg. Vill sluta på +10 eftersom jag slutar på +6 med dottern och gick då ner 10. Så tror min kropp behöver lite extra! Är normalviktig sedan innan. 166 cm och 59 kg, sporttjej. :)