Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V 24 - 15 kg :/ hade gått upp 1 kg när jag va hos bm förra gången men har gått ner 2 kg till:/ börjar faktiskt bli orolig, men alla säger att jag har stor och fin mage, vilket jag har men mår inte så bra hade velat gått upp några kg så man kan se "normal" ut! Två spagetti ben ute och går med en medicinboll
Jag är i v. 37 och har gått upp 8 kg, varav 3 kg de 4 senaste veckorna. Jag gick ner 4 kg i början av graviditeten när all näring kom upp igen, jag förstår vad du menar, @Sannor, men så länge bebbarna lägger på sig som de ska får vi vara nöjda.. :)
V 17 och plussat ca 2 kg
v30 nu, gick upp 18kg till v28 och har nu gått ner 3kg på två veckor. Så +15 totalt i v30.
nu v21, 5 kg plus än så länge.
13-14 kg med första barnet.
V 21 nu och gått upp 1kg vad gör jag för fel??
är i vecka 28 och har gått upp ca 4 kg (från startvikten)
Gick ner i början, sedan upp igen och har nun gått ner ca 3 kg sedan jul
V 18 och plus minus noll
vecka 31 +4 kg