Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V 30 +1kg, men har många extrakilon sen innan och var nere på -7kg ett tag innan det vände. Hoppas på att gå upp max 6kg.
v 35 +11 kg (startvikt 53 kg)
Födde dottern i söndags o gick totalt upp 7 kilo varav 4 kilo sista 10 dagarna pga vätska i kroppen. Igår när jag kom hem från bb var dom 7 kilona borta nu hoppas jag på att gå ner lite till då jag hade ca 8 kg för mkt innan, har fortfarande vätska i benen så det borde minska lite :)
Nu är jag bara i vecka 12 men har inte gått upp något än. Hoppas de fortsätter i samma spår
Vecka 23 och har gått upp 5 kg. :)
:) Tror jag "vinner"! :) <med pojken gick jag upp 36kg, d ni! :)
Jag hade BF igår (ingen bebis ännu dock) och har gått upp 13 kg.
När jag var gravid med sonen gick jag upp ca 19 kg.
V 22 1/2, +6 kg. Är normalviktig och ganska så fysiskt aktiv person, även nu. Men vi har övervikt i släkten, och min mamma har varnat mig för att lägga på mig för mycket under graviditeten Tycker det har varit mycket svårare att hålla sig ifrån onyttigheter än annars. Nästan som en spärr som släppt! Men har klarat att hålla mig till gottesaker en-två ggr/vecka förr, och peppar mig själv att hålla det nu också
v. 12 och gått upp ca 3 kg
19 kilo med första och 6 kilo i vecka 24 nu med andra.