Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V. 38 - 10 kg och nu kommer förlossningen dra igång senast onsdag eftersom vattnet gick igår.
Vecka 33 10kg start vikt på 58kg, börjat samla vatten nu :(
Jag är i vecka 27 (26+0) och i förra vecka på 25+0 vägde jag mig hos bm och hade då gått upp 11kg! och väger lika mkt som jag gjorde med nummer 3 när de var bf. Gick totalt upp 12 med henne. Nu väntar vi en pojk till och antar att de är de som gör att jag lagt på mig så mkt redan. :)
http://mycinderellastory.blogg.se/
Barn nr 1 vägde ja 62kg o gick upp 12kg, barn nr 2 vägde ja 52kg o ick upp 25kg o barn nr 3 vägde ja 63 o gick upp 33kg+. Nu vägde ja ja 64kg o har hittills i v12 gått upp ca 6kg.
Gått upp 12kg redan. Är bara i v.21. Känns inget vidare. Speciellt med tanke på att jag inte ska försöka stå, gå och lyfta.
Skrev här i v. 22 och hade gått upp 8 kg. Är nu i v. 31 och har gått upp 9 kg. Men har haft förkylningar och magsjuka hela familjen, sen har aptiten inte kommit tillbaka:/ Kan gå halvs dagen utan att känna hunger. Typiskt när man inte har nåt emot extra kilon. Gick upp sammanlagt 21 kg med dottern i v.40.
v 28 8 kg
Vecka 36: startvikt 76 nu 92 kg (16 kg)är lång men väger på tok för mycket. Tredje barnet och drömmer om min ursprungsvikt innan kidsen på 64 kg. Målet är att komma dit igen..