• Love111

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
  • xjoelsmamma
    Love111 skrev 2011-06-25 22:22:25 följande:
    Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

Gått upp ca 25 båda graviditeterna så förväntar mig de denna gång med :(
  • Ida82

v25 och gått upp 10 kg och detta är min nummer 3

Med nummer 2 gick jag upp 20 kg
    och nummer 1 gick jag upp 34 kg   

• annisen89

Jag gick upp totalt 15 kilo (trots havandeskapsförgiftning där jag svullnade dagen innan BF och fick sättas igång...) Nu har jag gått ner 16 kilo, alltså under inskrivningsvikten! Kroppen är som vanligt i princip, jätteskönt! Amning är toppen ;) 3 veckor är min son nu. 

• Dalo3a

Jag avslutade min grav med +20 kg och det var på bf+11. Imorn är min tös 3 veckor och jag har tappat 14 kg.

*~*~Bebis beräknad 3 maj~*~*
  • Selinam

Vecka 24 på onsdag har inte gått upp nånting. I början gick jag ner i vikt pga illamående men nu ligger jag på startvikten igen.

• Kokobello

Jag är i vecka 14 (+0) och har gått upp 4,3 kg. Känns mycket. Jag tycker att min mage blivit väldigt stor fort. Känner mig som gravid i vecka 30. Känns jobbigt. Någon annan som också har "gravid"-mage redan i v 14?

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?