Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
vecka 38 gått upp 16 kg.
Vecka 14, +-0 än så länge
Vecka 26 idag och gått upp ca:7-8 kg
vecka 28: totalt gått upp 15kg.. 51kg till 67
Vill säga till alla att däremot inte tänka på vikten. Ät det ni är sugna på. Lyssna på era kroppar. Det ni är sugna på behöver antagligen eran kropp, och själv äter jag "godsaker" också när lusten faller på. Man slutar inte leva bara för att man är gravid.
Nu har det börjat gå uppåt, vecka 19 och +1,5 kg. Hungern är enorm och konstant så nu smäller det väl till kan jag tänka.
Merlean: det är så man blir tjock. Vare sig man är gravid eller ej
Milmam: yes. Bara för att jag är sockersugen betyder inte det att min kropp behöver det.
v19 +1kg. Eller +5. beror pa om jag raknar fran inskrivning (1) eller fran innan jag blev gravid (5).
Jag brukar inte vaga mig i vanliga fall sa jag ar faktiskt lite osaker... sa jag gar pa inskrivnings vikten.