• puss

får era barn leka med vapen?

I am a fast maschine I keep my motor clean
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-03 12:32
    Vattenpistoler räknas också.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får era barn leka med vapen?
  • anne h
    anne h skrev 2011-07-03 11:08:30 följande:
    Japp, de leker med AK5 nästan varje helg, de tre äldsta
    tillägger; lillebror är för lätt än så länge, han skulle åka omkull om han avfyrade en sådan, så han får vänta några år till
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • MrsKnapa

Dem får inte leka krig nej, men med spec vattenrör som finns att köpa som man kan spruta vatten me och väldigt populära på stranden samt vattenballonger och vattenspridare!!! Vatten pistoler/gevärer

• puss
    Tonårsmamman1 skrev 2011-07-03 10:53:25 följande:
    Nu finns ju inga Hitledrdockor eller Stalindockor osv. Jag skulle inte tycka att det är OK, där går gränsen för mig.
    klart det finns.
  • bastardized

Jadå, inga problem alls.

• Hedebris

det enda är vattenpistoler.. men dem är iof utformade som en elefant som sprutar från snabeln...

• puss
    Hedebris skrev 2011-07-03 12:33:10 följande:
    det enda är vattenpistoler.. men dem är iof utformade som en elefant som sprutar från snabeln...
    på vilket vis är det då vattenpistoler? snarare vattensprutor. en elefant är ju ingen pistol, ens med den bästa vilja i världen.
  • Hedebris
    puss skrev 2011-07-03 12:34:18 följande:
    på vilket vis är det då vattenpistoler? snarare vattensprutor. en elefant är ju ingen pistol, ens med den bästa vilja i världen.
    haha.. okej..kanske.. men jag säger fortfararande att det är en vattenpistol
  • puss
    Tonårsmamman1 skrev 2011-07-03 12:37:50 följande:
    OK, var då?
    massor med samlare har såna, inte på lekia eller så direkt. men visst finns de.
  • puss
    Hedebris skrev 2011-07-03 12:38:15 följande:
    haha.. okej..kanske.. men jag säger fortfararande att det är en vattenpistol
Svar på tråden får era barn leka med vapen?