• emchristina

Nu har jag köpt min första vibrator!

Jag är 23 år, fyller 24 men har ALDRIG haft varken dildo eller någon annan typ av vibrator. Jag har ju såklart onanerat som alla andra under hela mitt liv men det har helt enkelt inte blivit av. Alla mina vänner har varit schockade över att jag inte har någon än. Så idag gjorde jag min första beställning av denna typ Flört Det blev en minivibrator och en mindre rabbit.

Även sambon har tjatat om att vi ska skaffa lite leksaker då det brukar ta så länge för mig att komma. Beställde även en söt liten förvaringsväska till så man kan förvara den diskret någonstans. 

Jag ville väl mest bara dela med mig av min oskuld då det kommer till sexleksakernas värld!  

• Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!
  • mammsilon

måste bara säga att "lelo" är helt underbar den kan du också höja och sänka!

• Buset

men fan; köp allt som är kul och bara kör! Allvarligt; hur jävla mycket analys måste man göra på sex. Kör! Experimentera! Allt som är kul!

• emchristina

Haha, längtar tills jag får hem dom så man får börja provköra! Skrattande

• Anonym (gummidildo)

Använder min utan vibrator tycker det e lite löjligt den e skön ändå

• Anonym (Fungerar det)

Är det nåt att ha ger den orgasmer 

• Anonym (Bre)

Jag skiter fullständigt i vad du köper eller vad du stoppar i din fitta.

Inget slår min kuk iaf

• Perjonsson
    Anonym (Bre) skrev 2019-08-05 00:34:30 följande:

Inget slår min kuk iaf

Så säger bara en okunnig människa.

Du har ingen anning om vad leksaker fixar som du imte klarar men det betyder inte att man vill vara utan kuk heller och går imte att jämföra riktigt.
  • Perjonsson

Sexleksaker borde vara lag på .

Tjejer är alldeles för pryda och vågar inte riktigt erkänna sina lustar och därmed inte experimentera så som de borde för att hitta sin njutning.

Jag hoppas min dotter skaffar leksaker och finner sin egen väg till härligt sexliv och inte blir passiv mottagare när det blir dax för pojkvän.

• Anonym (Kåta Stina)
    Perjonsson skrev 2019-08-07 03:23:43 följande:

Sexleksaker borde vara lag på .

Tjejer är alldeles för pryda och vågar inte riktigt erkänna sina lustar och därmed inte experimentera så som de borde för att hitta sin njutning.

Jag hoppas min dotter skaffar leksaker och finner sin egen väg till härligt sexliv och inte blir passiv mottagare när det blir dax för pojkvän.

Sund inställning.

Så borde flera resonera.
  • Anonym (Hehe)

Min sambo är normalt lite pryd pga katolsk uppfostran hos gammal mormor i Sydamerika men det hindrade henne inte att begära analsex när vi lagt oss. Jag blev lite tagen på sängen... Men nu ska jag överraska henne med en vibrator eftersom hon är så pass frigjord.

Alla(?) pratar om nån jäkla hare. Rabbit? Är det en bra förstagångsleksak?

• Anonym (W47)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-07 12:02:46 följande:

Min sambo är normalt lite pryd pga katolsk uppfostran hos gammal mormor i Sydamerika men det hindrade henne inte att begära analsex när vi lagt oss. Jag blev lite tagen på sängen... Men nu ska jag överraska henne med en vibrator eftersom hon är så pass frigjord.

Rabbiten är jättebra, enda nackdel att man kommer för fort..
  • New  Dawn

Vi har rätt många leksaker och visst kan det vara kul att testa. Vi kommer antagligen prova fler, men ärligt talat så ligger de mest i lådan.

Ibland använder vi någon analleksak, men sällan något av det andra.

Vad gäller vibrationer så ger Magic Wand bäst vibration, tycker jag, men ändå får jag den bästa njutningen utan leksaker.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Bre) skrev 2019-08-05 00:34:30 följande:

Inget slår min kuk iaf

Har din kuk steglösa vibrationer på klitoris? Om inte så fall slår mycket din kuk
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (W47) skrev 2019-08-07 17:28:04 följande:

Rabbiten är jättebra, enda nackdel att man kommer för fort..

Jag köpte en rabbit. "Bäst i test". 10 program. Klitt.vibrator. Bluetooth. Radio. Espressobryggare. 299 spänn. Sambon ska få den i en fin presentförpackning. Hoppas hon gillar den.
  • Anonym (W47)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-15 21:57:03 följande:
    Jag köpte en rabbit. "Bäst i test". 10 program. Klitt.vibrator. Bluetooth. Radio. Espressobryggare. 299 spänn. Sambon ska få den i en fin presentförpackning. Hoppas hon gillar den.
    Hoppla, en riktig värsting. Måste kanske köpa en ny, med samma
    Espressobryggaren och radio
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-15 21:57:03 följande:

Skulle va rätt kul om P4 hoppa igång mitt i allt
  • Anonym (Hehe)

Rabbit är grejer!! Hon fick den i en sån där metallisk presentpåse för vinflaska. Vi satt å åt middag. Hon stoppade ner handen och hon fick stora ögon. Hon drog upp den och sa med förlägen uppsyn; "En penis!".

Det visade sig att hon aldrig provat en sån. Senare på kvällen så provade vi och hon kom på ett par minuter. Kraftig orgasm. Jag väntade lite medan jag höll om henne. Hon var utmattad.

Jag frågade; "En till gång?". Hennes respons var nekande. Absolut nekande. Jag lyssnade inte och lade an den mot hennes sköte och sakta tryckte in den. hon började kvida "neeej neej.... Mmmm... Oohhh". Ändrade speeden till pulserande och sen började hon skaka mer och orgasm två kom.

Sen fick jag komma in bakifrån. Jag behövde lite ro i mig.

Vi somnade nöjda. Den där rabbit för 299 kr var väl investerade pengar.

• Perjonsson
    Anonym (Hehe) skrev 2019-08-07 12:02:46 följande:

Nä skippa haren då det är en dildo som inte btukar gå djupt och har klitoris vibrator allt i ett. Den är bra om hon är ensam o sköter allt med en hand.

Som leksak för er att använda ihop tycker jag en rejäl styv ådrig dildo på 22cm minst och så köper ni även en bullet eller ägg med steglös fart.

Då kan du sköta dildon djupt i henne medan hon hjälper till med ägget på klitoris.

Men bind fast henne så hon inte flyger ut ur fönstret.

Länge leve brasilianskor!!!!!
Svar på tråden Nu har jag köpt min första vibrator!