• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Päronskrutt skrev 2011-07-18 23:37:40 följande:
    Undvik att maila till nån på den dejtingsidan du håller till på bara.....annars lär det mailet dyka upp här
    hahahahahaha
    *asg*
  • etanol
    Päronskrutt skrev 2011-07-19 22:23:54 följande:
    Det här mailet fick jag av en kille när jag berättade att jag var säljare :

oh la la!
    Ser dig glida in i strikt office-suite i 10cm stilettklackar och en portfölj...
    "Jo, de här whiteboardpennorna är av högsta kvalitet... tillåt mig demonstre... Oj, så klumpigt... jag tappade den... nu måste jag ju böja mig framåt och ta upp den..."

Så hur bokar man en demonstration hos er? :D

Så här stod det i hans presentation:

Klargörande:
    Jag söker i första hand vänner och nej, detta är inte ett sätt att skaffa sig ett harem av internetligg.
    Sex är inte svårt att få tag på år 2011 så om man är ute efter det så finns det ingen anledning att dölja det.
    Så åter igen: Sex är inte det jag söker här. Det jag söker KAN fortsätta med sex men det är inte i fokus och inte avsikten. Punkt. Avklarat och vi går vidare:

IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!!
    *asg*
  • etanol

Är själv nyseparerad och inte alls intresserad av dating, så det är befriande att läsa dom här inläggen. Ett riktigt asgarv, innan man somnar (själv). Så tack för att ni delar med er!

• etanol
    Jizzie skrev 2011-07-20 00:08:55 följande:
    Haha nej tack. Har min fotomodell for life atm ;) Usch, har tröttnat på internetdejting ju. Träffade mitt ex på nätet och han var en riktig typ
    Japp, efter ett antal år och ett par barn ihop så insåg jag att internetdejtande män inte slutar med sånt... Assholes, på ren svenska
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-20 00:19:54 följande:
    Trist att ni träffade på riktiga rövhål, men de representerar ju knappast hela den manliga befolkningen.
    Nej såklart inte, det har du rätt i. Men vad tror du 75% ass, och 25% nonass?
  • etanol
    Jizzie skrev 2011-07-20 00:25:53 följande:
    nej, i ett förhållande kan de fortsätta internetdejta. Det är det äckliga.. Man kan komma på dem med att fortfaradne ta kontakt med tjejer, lägga till  msn och facebook, skicka bilder.. Det är något slags missbruk för många
    Ja, det är liksom min erfarenhet. Fast liksom kliva över gränsen, du vet, den man pratat om i alla år att man aaaldrig skulle kliva över.
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-20 00:28:52 följande:
    Tvärtom, tvärtom, my dear Watson.
    De trevliga gör inte så mycket väsen av sig som den minoritet av idioter gör.
    We trevliga wish, mr detective...
  • etanol
    Anonym (trööööööött!!!) skrev 2011-07-20 16:48:03 följande:

Var nog på tredje dejten. Hade egentligen tänkt att "jag ska inte..", men det blev så.

Är "nysingel" (dumt jävla ord) och fundrar lite, är det liksom kutym nu, typ efter en handfull dejter...Jag vet verkligen inte, så jag frågar av ren nyfikenhet, inte av dryghet.
  • etanol
    Anonym (trööööööött!!!) skrev 2011-07-20 16:54:11 följande:
    Fiffigaste är väl att göra som man själv känner..
    Ja, det kanske är fiffigast
  • etanol
    Päronskrutt skrev 2011-07-20 17:13:33 följande:
    Du får nog utveckla frågan för jag förstår inte....
    Ok, i klarspråk; Hur många dejter innan knull, var väl frågan *asg*
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)