• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Henkan skrev 2011-08-15 08:31:41 följande:
    Jao det blir en fika, nervigt =)
    Ja usch, borde kanske ha valt att ta en öl i stället, så kunde man ha grundat med en kopp sprit...eller två...mot nervositeten.
  • etanol
    Henkan skrev 2011-08-15 08:37:29 följande:

hehe, fast på något sätt är det liksom lite charmigt att man fortfarande kan bli det, jag som tyckt jag varit så bitter och jävlig senaste åren men nuså =) Ju mer man öppnar upp sig för livets möjligheter ju mer möjligheter kommer till en när man minst anar det :)

Fast måste det vara så överdrivet charmigt då, charm knäcker mina nerver märker jag
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-15 10:39:29 följande:
    Henrik och etanol - det komemr gå finfint för er båda...stor spark i baken och tänk på att den ni ska möta är minst sagt lika nervös. Stora leendet på och charma rumpan av dem! Cool
    *över på stora léenden och masserar en öm bak* Jo, det är bara att spotta i nävarna, kavla upp ärmarna och ta tjuren vid hornen...*låter kavatare än jag är*

• etanol
    Henkan skrev 2011-08-15 13:18:22 följande:

Massera en öm bak?

Var det någon som ropade på mig?

Skrattande

• etanol
    Sofia1970 skrev 2011-08-15 15:25:19 följande:
    Två helt trevliga dejter, men båda gav mig insikten att den här typen av dejting inte är för mig. Konstlat och konstruerat.

du var lite på i fredags. Jag tror du gör klokt i att ligga lågt ett tag innan du ber om ursäkt.

Men vad var det som hände eg...?
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 12:47:18 följande:
    Skönt o se att ni dejtar på Solig Jag följer er lite i smyg skall ni veta....
    Ska kalla dig "smygande fisen" hädanefter
  • etanol

Nä nu är jag uttråkad...ett litet roligt skämt, en skojig anekdot...nåt....TALK TO MEEEE....*needy*

• etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 17:49:31 följande:
    Nu verkar det som om jag hamnar på dejter utan nätet så jag får väl rapportera lite om dem istället Solig
    Det skulle vara trevligt *sätter mig tillrätta*
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 17:57:59 följande:
    Haha nu har jag inte haft dejten än, så du får ge dig till tåls lite *L*

Är du nervös inför din dejt?  
    Ja, det är jätteläskigt faktiskt. Jag vet inte om jag är redo riktigt än heller...

Det var lite därför jag ville höra om din....som du inte haft då
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 18:05:27 följande:
    Nja, hade ju ett par dejter med någon jag pratade med i våras på HP, men det räknas ju inte. Var iofs två trevliga dejter men går inte under kategorin romantiska dejter Oskyldig Tror det är just romantik jag saknar nu....... 

Klart du är redo, men visst kan det vara lite pirrigt. Försök att inte överdriva betydelsen av en dejt   - såvida han inte friar Skrattande
    Det är ju 10 år sen sist....*hjälp*

Men friar nån på första dejten så känns det lite fritzl-varning...

Varför var det inte romantik på första dejten? ÄR det kanske inte romantik på första d...äh du fattar? Ge mig tips, hur förväntade du det att det skulle vara...?
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 18:15:06 följande:
    Enda tipset är lika sant som tråkigt - att vara dig själv och våga visa sårbarhet och gränser men framför allt ha roligt Glad

Romantiskt är när man träffas under enkla former och får den där lätta men ack så oemotståndliga känslan av att behöva och vara behövd trots att man bara träffat en person några timmar Drömmer 
    DEn känslan ja...*minns*...Faaan vad nervös jag är...

Herregud, jag kommer inte att nöja mig med mindre!!! Äh, varför skulle jag...

Ska inte VI dejta, "smygande fisen"? Du som kan det här kanske kan visa mig...*livrädd för dejter tydligen*
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)