• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Querida skrev 2011-09-30 20:24:58 följande:
    Näe, kan bara instämma. Trött på att slösa bort min tid på sk "singlar" på nätdejtingsidor. En ärlig singelman, ska det vara så svårt?
    Ja, hade ett samtal med någon jag håller av väldigt mycket, som också är singel, och vi kom fram till singellivet inte är så jkla kul trots allt...
    Jag menar, vem orkar leva sex and the city-livet efter en viss ålder...
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-10-02 21:22:58 följande:
    Hellre en fågel i handen än tio på krogen Flört
  • etanol
    kristinah skrev 2011-10-03 00:07:31 följande:
    Som vanligt så ställdes dejten in - i sista sekund - som alltid och idag är jag både bitter och less och arg och ledsen över att tvingas till den här evinnerliga ensamheten

piss
    SkålHjärtaNalle

Så.
  • etanol
    Henkan skrev 2011-10-07 21:07:47 följande:

Gah!

Jag blir galen - vad gör man då man äntligen lyckas träffa någon man gillar och börjar känna massa saker för men så verkar det som att jag känner typ en miljard grejer fler saker än vad hon verkar göra... Är så less på att vara "lättlurad" då det gäller kärlek liksom... Och ändå kommer det typ en gång på tio år... Vad fan ska man göra?

Inte trilla dit?
  • etanol
    Henkan skrev 2011-10-07 23:15:34 följande:

Om jag ska undvika de situationer där detta händer så kommer jag vara själv resten av livet liksom... När det händer en gång på tio år och om jag då backar så fort jag känner något så kommer jag ju aldrig att komma nån vart...

Jag vill ju satsa till 100% men tjejer blir ju så sjukt skrämda av killar som vill mer än bara att knulla och "ta dagen som den kommer" i dagens samhälle... Helt otroligt!!

Jag trodde att tjejer skulle vara mognare än så vid 30 års ålder... Vänta tio år till eller vad?

Japp!
  • etanol
    Mamsis skrev 2011-10-13 11:50:10 följande:
    Precis, själv hade jag en person på g som jag ville träffa åt gången, men sen pratade jag ju så klart med andra också, men gjorde klart för dem att jag redan hade en dejt på g så de visste.

Nu ska jag dock takca för mig, det har varit mycket trevligt att vara med här men  nu är jag inte singel längre så jag får utgå.

Kram på er och tack allihopa för roliga och tänkvärda inlägg!
    Gratulerar till tvåsamhet!Solig

*avis så in i bomben*
  • etanol

Jag är singel, men vägrar vara på köttmarknad, låter för billigt tycker jag. Ostronmarknaden kanske...
    Så får det bli

• etanol
    ulfsas skrev 2011-10-14 09:26:02 följande:
    Du = ostron
    Jag = oxfilé

Solig
    Fast oxfilé är gott
    Pappa med 3 skrev 2011-10-14 09:46:12 följande:
    Vi har bara kött i skåne, ingen fisk.
    Mest bara gris härnere. 

Jaså bara svin i Skåne alltså, tur man bor häruppe då
  • etanol
    Pappa med 3 skrev 2011-10-14 10:51:46 följande:
    Jupp, det har nått med gyttjan att göra... åkrarna..
    Totalt omöjligt att förstå vad dem säger också... 

• etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-10-14 18:39:00 följande:
    Snygg omskrivning
  • etanol
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 16:24:27 följande:
    Haha... nänänä, försök inte. Säg nu ;)
    Här har jag ju berättat om mig och mina sex-detaljer... så nu får du oxå dela med dig lite. Vad då komplicerat? Bor du med exet ff lr?
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:33:11 följande:
    nej nej nej inget ex här inte . jag är singel,
    man kan säga att jag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bor..................detta är pinsamt
    okej . så här är det. stackars mig . phu,,,,,, haha jag va ihop med en tjej förut och allt såg ljust ut så vi hyrde ut min lägenhet i andra hand men det gick åt skogen och det förde med sig att jag inte hade någon lägenhet att flytta till . och det är den ett tag till sen skall jag flytta hem igen .
    så för tillfället bor jag i husvagn på jobbet , usch vad pinsamt att erkänna det . nu skäms jag . Skäms
    bättre att bo i vagnen än att bo kvar i alla fall
    Get a room...
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-10-16 17:04:50 följande:
    Tar en cigg ;)
    *joinar*
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-10-17 06:44:09 följande:
    Jag tror att 95% av killarna är endast är ute efter ett ligg. Resten är ute efter ett seriöst förhållande. Huvudparten är socialt inkompetenta... i båda grupperna

*skratt* vilken procentgrupp tillhör du?

Är det samma för tjejer tror du? Isf vill jag nog dra mig ur det träsket innan det förgör mig helt...
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-10-17 19:30:13 följande:
    Den här vetenskapliga rapporten bygger på vad min vän har berättat för mig under 2011  Skrattande
    En del av dem har jag själv fått höra i telefon eller fått uppläst från mejl/inbox. Skrämmande...

Jag tillhör den stackars gruppen som söker ett seriöst förhållande men kan tänka mig att ligga med en del under tiden.  Resultat än så länge,    Seriösa - 0   Ligga - 0

Men jag har kanske någon speciell på gång (väldigt speciell till och med) vi får se när hon vill träffa mig. Breven vi skriver till varandra är underbara...

Hur det är med kvinnor vet jag inte. 
    Jo men då är det ju sant. Man ska aldrig underskatta vänners expertis på olika områden
    0-0, ja det är tufft att ligga på topp, eller ligga...menar vara på topp...

Vi här på fl håller naturligtvis tummarna för kommande lycka, du kanske lyckas spräcka en av nollorna t.o.m
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-10-18 22:51:32 följande:
    Tack snälla du  Solig

Ja, oavgjort vore toppen 1 - 1   Skrattande
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)