• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-08-15 21:45:26 följande:
    Ja men tänk mer så här då ....

">

looove it!!!
    ETSS skrev 2011-08-15 21:45:29 följande:
    Natti natti Glad med lite ljuv musik:

" target="_blank">

*somnar gott till detta*

Fan, har fl medlemmar som gillar MUSIK?

Två stycken tom...
  • etanol

Såååver nu...

Gonatt ni män av kärlek, ni kvinnor av känslor...

Love you all...

• etanol
    ETSS skrev 2011-08-16 07:42:58 följande:
    Oh yes, faktiskt är vi ett antal Glad
    Chockerande news...

• etanol
    ETSS skrev 2011-08-16 08:35:38 följande:
    Yes Glad
    Vi är ett antal musikälskare och galenpannor som finns i en musiktråd här på forumet Glad

Länk?

Fast vad den ena menar med musik, behöver inte nödvändigtvis den andra hålla med om
  • etanol
    ETSS skrev 2011-08-16 17:13:43 följande:
    Har inte hunnit kika nåt på låtarna, men det var en del intressant där såg jag...Ska "landa" efter jobbet nu bara å stöka undan lite, men sen blir det att poppa
  • etanol
    ETSS skrev 2011-08-16 17:29:00 följande:
    Du har mycket att göra då ett tag för vi postar som illrar periodvis därGlad
    Som sagt variationen är storGlad
    Trevligt!
    Det var en hel del som jag aldrig hört talas om så det ska bli kul att vidga sina vyer/öron.
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-16 18:19:06 följande:
    Jag ska på dejt imorgon, tror jag ^^
    Känner mig lite blasé, men ska nog uppbåda lite intresse. Han ser otroligt bra ut, är trevlig och bildad, men han är inget som väcker något extra hos mig just nu. Han är rätt på, lite som en hundvalp faktiskt och jag sträcker mig som katten och säger med loj röst "maybe baby"...

Har ni hört katten och hundens dagbok med rix morgonzoo?
    Ju mer "kall" du är, ju mer "på" blir han... Livets orättvisa...
  • etanol

Jag är på det bästa humöret, har varit i ett par dagar nu och såå länge brukar det inte hålla i sig. Som ringar på vattnet har jag fått hintar om en stooor förbättring på jobbet, komplimanger från en (i vanliga falla) riktigt biatch...Så spiral upp!

Imorgon ska jag på min första dejt på 10 år, så håll tummarna, please, nerverna sitter utanpå idag

Bye baby Bunting skrev 2011-08-17 18:34:53 följande:
    Jag bangade. Gick från loj katt till ice queen. Han är inte vad jag söker just nu.
    Dessutom hände ytterligare en sak på jobbet som inte bidrog till att öka min skönhet.
    Men berätta! Lätta ditt hjärta för oss förstående och ovanligt kloka människor här på fl.

vad trist att det blev så... Skål
  • etanol
    ETSS skrev 2011-08-17 20:08:52 följande:
    Grattis till jobbet Skål
    *Håller tummarna!* Glad
    Jobb har jag ju, men det handlar om förbättringar, gigantiska för min del!

TACK för tummarna!!!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)