• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-21 11:39:37 följande:
    det är ju den där fundersam jag menade, men visst kan jag kolla din också...funderar på att komma ut snart här... ;)
    Ja gör det, du är sååå välkommen
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-21 11:43:19 följande:
    Ler generat Skäms och niger som den blyga viol jag är {#emotions_dlg.flower}
    Kyss Det hade jag ju hoppats att du inte var, det är ju jag som är den blyga av oss om du minns...*ler*
    kristinah skrev 2011-08-21 11:44:42 följande:
    ok...här är jag!
    detgårskitdåligt - it´s me!
    Heeej, kul å se dig!!!

Synd bara att jag måste åka iväg en sväng nu då...*muttrar*

Jaja, bada badhus var ett tag sen, och vem vet, man kanske hittar nån karl inne på herrarnas också...*asg*

*lappar till mig själv*...behöver ett KALLT bad tror jag...
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-21 11:53:05 följande:
    Eländes elände jag måste träna på min ironi tror jag bestämt Solig
    Mmm, eller jag på min upfattnning av densamme Flört

Nä, nu går jag å badar, inan folk får för sig nåt här...
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:09:08 följande:
    Säker på att han inte skriver i hemlig kod?
    Klart han gör. Ta första bokstaven i varje mening, eller tredje, och pussla ihop dom till ett svar....Lycka till, eller lykta till som lilljäntan sa för några år sen...
    Skrattande
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 17:14:55 följande:
    Jag tror att det säkert är ok att lägga till en eller annan bokstav också... och ändra om ordningen som de står i. Solig
    Bra tänkt där! *gör tummen upp*
  • etanol
    HonSomVet skrev 2011-08-21 17:35:02 följande:
    "Nej, nu drar jag och ligger med en bloody mary. Utan kondom."

Vad kan vi koda ut av det? Att han har en flickvän som har mens och då kan de ha oskyddat sex? Drömmer
    Är mest orolig för att det om nio månader kommer ut små nubbar...
  • etanol
    HonSomVet skrev 2011-08-21 17:38:53 följande:
    Hej hej! *skålar med en bloody mary* Skål

Asch, den där tolkningen var så ospännande. Jag vill har lite mer drama! Och tro inte att jag tänker ge mig. Oskyldig
    Tabascomannen som gillar det hett...hur låter det? Törs inte vara mer vågad än så, tyvärr..
  • etanol
    HonSomVet skrev 2011-08-21 17:48:00 följande:

Jag skulle tro att kraken får ungefär 100 beundrarmail om dagen eller så och har tröttnat. Men jag är ju inte liksom som alla andra. Jag är liksom lite bättre, va va va. Och är det så att han har flickvän går det nog att fixa ändå. Man kan inte vara så petig och kräsen. Flickvänner är inte något som nödvändigt måste bestå. Hrrm... Ja undantaget mig själv då...
    Skönt med självkänsla. Du ÄR ju bäst liksom, den som inte fattar det är ju bäng ju...
    Gogogogogggggoooooo!
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-21 18:20:57 följande:
    HjälP!!
    Seriöst!
    Jag hittade en nära släkting på en sida som han absolut inte borde sätta sina tassar. Med bild och allt, ingen tvekan om att det är han. Ska jag låtsas som ingenting eller fråga rätt ut vad fan han håller på med? Tror inte hans hustru blir så lycklig om hon får veta. Samtidigt vill jag inte kränka han integritet...
    Fråga. Vilken sida var det?
  • etanol
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 18:28:55 följande:
    försök se ungefär hur länge han varit reggad, det går se på dom flesta sidor. Har du ingen kompis som kan flirta med han på sidan?

Det var lite därför jag frågade, är jag reggad så kan jag luska åt dig, vi har ju inga kopplingar. *smider*
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)