• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-08-21 18:31:16 följande:
    Nej, sånt sysslar jag inte med. Skulle inte vilja att någon gjorde så mot mig och därför vill jag inte heller utsätta någon annan för det, hur mycket jag än anser att den personen inte borde vara där...
    Konfrontera isf, om du stör dig på det. Så har ju du gjort det rätta iaf. Jobbigt läge.
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-21 19:10:11 följande:
    Ni är verkligen urusla på att hejda mig...jag MÅSTE sluta maila honom nu - NU sluta stopp!
    LÄGG AV DÅ!!!

Så, nu har jag gjort min plikt här...
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-21 19:24:13 följande:
    men hjälp! vad ni skräms!

ok jag fattar...
    Bra!
    Jag tog i dä, onödigt hårt, men det var för ditt egna bästa....

Har nåt intressant på G själv...mmmm
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 19:44:55 följande:
    Do tell!
    Hummm...skulle kanske ha inboxat dig om detaljer, men du är så anonym...hehe...Ingen från fl dock.
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 19:54:31 följande:
    Någon från FL hade varit smaskigt. He he
    Men jag tror dig.  
    finns nån här också som jag har ett gott öga till...

DU VET VEM DU ÄR *skratt*
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 20:02:55 följande:
    Hmmm... Det där var ju intressant ur ett visst perspektiv...
    Uja... *ler*
    kristinah skrev 2011-08-21 21:14:07 följande:
    dum dumdidumdum....
    vad ska man hitt´på då när man inte får mailbomba mannen...
    Skriva lite skit på fl!!! Såklart!!!!
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 21:42:18 följande:
    Har du inte läst reglerna som säger att man i en tråd måste avslöja allt man har ihop med en annan medlem ifall en tredje medlem begär det. Läste du inte reglerna innan du klickade på ok?

Så så... Fram med det nu... 
    Shit nej...Läste nog inte dom så noga, men har för mig att det bara gällde för folk som som inte var anonyma...

• etanol
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-21 22:35:40 följande:
    Kört att hitta  nån karl. Blir lesbisk, alternativt nunna.Ni gör det förbaskat bra som fixar dejter!!! Duktiga tjejer och killar.
    Tack!
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 22:56:31 följande:
    Just det - så fram med det nu. He he he
    Bara om du outar dig... hehehe
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-21 23:11:08 följande:
    Sonen hade precis en lösning på alla mina dejting-problem "Men mamma du kan ju åka till Afrika. Du hade säkert tyckt de var snygga och de hade nog inte haft något emot att komma till Sverige" Eller hur jag kan ju starta lite traffickingverksamhet också när jag är i gång. Sååå, desperat är jag inte!
    Han avslutade sin utläggning med att säga att "du får ju massor med mail men du vill ju inte träffa dem"

Nej, det är sant jag är kräsen och feg. Taskig kombo...
    Cool son, men det är rätt, med lite självrespekt så tar man inte vad som helst...

Traffickingidén var ju inte så dum...*skratt*
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-22 05:02:08 följande:
    Fröken bensin och fröken mia det är nog knappast så att vi andra behöver fundera särskilt länge på vem på fl ni är intresserade av och ja, jag har nog den coolaste sonen ever!
    Va??? Nä det tror jag inte ett dugg på, du hittar på, finns ingen som är sååå smart på fl...väl?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)