• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Glädje58 skrev 2011-08-29 21:59:42 följande:
    Det trodde jag att du visste genom andra
    Jag skvallrar inte
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-30 00:58:19 följande:
    Min dejt, som egentligen bara var en träff. Var helt underbart galen och oväntad. Jag har nog aldrig gjort ingenting så länge och ändå upplevt så mycket och haft roligt dessutom.

Nu får jag säkert arga blickar, men just nu är jag inte ute efter någon seriös relation. Jag vill ha kul!
    Jag är inte redo för något seriöst än. Jag var seriös i nästan två decennier och det är lite väl tätt inpå att satsa på att hitta mitt livs kärlek igen efter det.
    Jag är också på den platsen, mon cheri.
     Varför inte bara ha skoj tills man är redo...
    Kan inte vara så att man alltid är på jakt efter Mannen...Ibland är äventyret mer lockande än kärleken, the big LOVE, liksom.

Ha det så trevligt under tiden.

Önskar en ren etanol

• etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-30 07:36:17 följande:
    Hur var din dejt då, fröken drivmedel?

Jag kanske tom ska träffa min sista icke dejt igen ikväll. Kanske om jag inte ångrar mig
    Supertrevlig, tackar som frågar! Börjar känna mig snygg liksom

Icke dejt? Är det samma sak som att sitta ensam hemma framför tv´n med en chipsskål (blä för chips)

• etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-30 07:52:30 följande:
    En icke-dejt är nog en dejt utan förväntningar och då vet man aldrig vad som händer
    Aha, då har jag en sån på lunchen
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-30 15:22:35 följande:
    POFF! Så var den drömmen punkterad...

Näää....
    Berätta.
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-30 15:34:18 följande:
    Jättekonstigt. Ingen sån attraktion alls, ingen spänning eller intresse av att hångla alls. Vi tycker om varann massor men det är helt och totalt utan nåt sexuellt. Bara kompisar. Men bra kompisar tror jag vi blir. Vi hörs fortfarande på mail och telefon varje dag. Och med doften... Helt underligt, han luktade ingenting. Helskumt! Men rätt skönt!

Där ser man. Hel och ren kompis, sämre kan man ha!
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 18:30:54 följande:
    Bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge? Drömmer
  • etanol
    annaboo skrev 2011-09-04 11:29:55 följande:
    Glädje58:
    Det är väl sant, jag känner mig bara så egoistisk. Att träffa någon för att komma över någon annan, en reboundkille helt enkelt!

Efter en fika som urartade med ett par goda vänner i fredags har jag dessutom numret till ett par killar de tror skulle passa mig. Vi gick igenom telefonlistan och facebook och bytte killar med varann... Det verkade smart i fredags efter en bib på 3 liter... Nu vet jag inte hur jag ska göra med numret. Kan man bara skicka ett sms? "hej jag fick ditt nr av en kompis, vill du ses?/ är du singel?"
    Jag skulle tycka det var rätt coolt om nån smsade mig på det viset! Go for it!
  • etanol
    Anonym (Hmm) skrev 2011-09-05 13:02:13 följande:
    Jes, jes, jes!!!
    En absolut blinddate, har aldrig pratat med karl ens! Men han vill träffa mig ikväll!!!
    Han är 20 år äldre och vill att vi ska fara på bilbingo... Suck...

• etanol
    kristinah skrev 2011-09-05 21:30:33 följande:
    HJÄLP! har mailat med en kille från igår, och jag skojade om att jag ville ringa. nu vill han att jag ringer.
     Fan...jag vet inte om jag vågar ju.

Gillar att maila med honom...vi ska ju ses på lördag har vi sagt. Nu aksnke han inte vill det om jag blir svamlig och nervös i telefon!!!!!!

peppa mig!
    Kom igen, ring, du kommer inte att ångra dig. Sen blir dejten mindre nervös också när ni har en "röst" på varann Lycka till!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)