• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

kristinah skrev 2011-08-27 22:29:30 följande:
    tackar...fy faaan vad jag är nervös.

Vi pratar om det, varje dag, hela tiden.
    Men nu har vi kommit fram till att ta det chill fram till måndag.
    För vi har som gått igenom allt som tänkas kan, och det funkar hur jävla bra som helst, det är bara det där lilla klicket när man ses i verkligheten och ser och tar på varann, och sniffar - nu är det där det ska funka.

Allt annat är bara topp...
    jag uppdaterar...garanterat!
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-27 22:47:48 följande:
    de och dem är förskräckligt!
    Håller med.
    Vilka språkpoliser...men "ja håller me" *skratt*
  • etanol
    HonSomVet skrev 2011-08-27 23:23:04 följande:
    Män och dejta är överskattat!

Lever numer som nunna på heltid.
    Nääää säg inte så?

Ska jag styjkeknujja lite?
  • etanol
    Anonym skrev 2011-08-28 10:50:35 följande:
    Lär dig att känna killen som person och undvik att vara så ytlig så du endast går efter det yttre det felet många gör är att de har helt orealistiska krav på sina kommande partner både gällande utseende och andra saker vilket gör att de förr eller senare blir bittra över att aldrig träffa någon, de saknar dock helt självinsikt och kan / vill ej förstå att största skälet till att de ej träffar någon är helt och hållet deras eget.
    Är du singel?
  • etanol
    Anonym skrev 2011-08-28 11:11:46 följande:
    vad spelar det för roll?
    Ingen alls, försöker bara få en bild av dig, som person, bakom åsikterna

Jag är inte särskilt ytlig, tror jag, utan mer intresserad av personen, intelligensen, kemi, känsla och hur roligt man kan ha ihop, på flera plan...

Det sitter i huden, brinner det i huden av bara tanken på...så är det liksom, så.
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-28 12:56:17 följande:
    Hela jag brinner, måste distrahera mig. Vill att det här ska vara rätt...läser våra tidiga mail och tycker de är helt fantastiska. Jag måste ha känt vad för sorts människa han var redan i första mailet. Fan om det inte klickar imorrn när vi ses...vad gör man då?
    Bryter ihop litegrann och går vidare. Finns inga andra alternativ.

En som ratade mig har nyss tagit upp kontakten igen, känns som att jag är nr två där och det går liksom bort känner jag...I´m number one, som i förkortningen av ngn anledning läses I´m no one...Skitspråk
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-28 12:56:17 följande:
    Hela jag brinner, måste distrahera mig. Vill att det här ska vara rätt...läser våra tidiga mail och tycker de är helt fantastiska. Jag måste ha känt vad för sorts människa han var redan i första mailet. Fan om det inte klickar imorrn när vi ses...vad gör man då?
    Härligt, så vi "dubbeldejtar" ikväll alltså...

Lycka till med din, jag kommer att ha häcken full med min

• etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-29 08:04:00 följande:
    Nu behöver jag lite råd och stöd här! Jag har mailat några veckor med en kille från HP. Jag gillar verkligen att maila med honom, han skriver roliga och kluriga mail och jag har verkligen saknat någon att ha den kontakten med. Han bor en bra bit bort så egentligen är han omöjlig, men har släkt i staden där jag bor. Nu till helgen kommer han ner och har föreslagit att vi ska träffas. MEN. Jag har ju mitt IRL-span som jag hoppas mycket på och är väl egentligen inte intresserad av något mer än mailande med den här killen... Jag antar att jag får chansa lite här och träffa honom och känna hur det känns? Vad vet jag, det kanske känns bättre än min IRL-kontakt?!?

Mitt problem är att jag känner det som att jag luras lite... Borde jag tala om innan att jag har tankarna på annat håll och att jag bara ser honom som en kul mailkontakt? Eller är det taskigt? Jag känner ingen som helst attraktion till honom via mailen, jag är inte nyfiken på honom på det viset. Han känns som en kompis, men jag tror att han hoppas på mer. Eller ska jag bara vänta och se vad som händer och vara ärlig när vi ses? Jag vill verkligen inte ha ett distansförhållande (vi pratar typ 40 mil). Jag har inte gjort några anspelningar om att jag är intresserad på något vis, men det är kanske underförstått när kontakten inleds på HP? 

Någon som fattar något över huvud taget av vad jag försöker säga?!?  
    Träffa honom och ha kul, om du märker att han vill nåt mer än just det så ta det då. Var ärlig då. Han förstår ju säkert att 40 mil inte är vettigt att bygga nåt på men är säkert nyfiken på dig ändå. Go with the flow, jag tror du märker vad som behöver göras och sägas i stunden utan djupare analys. Ha det så trevligt!
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-29 08:46:14 följande:
    Tack för svar! Ja, jag ska försöka att bara åka med och se vad som händer! Märks det att jag brukar överanalysera saker och ting?!? Skrattande 
    Kanske pyttelite då
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-29 14:54:26 följande:
    Har varit på dagens första dejt. Jag kommer aldrig bli nöjd. :'(

Berätta!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)