• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 17:40:11 följande:
     Bye baby Bunting skrev 2011-08-22 05:02:08 följande:
    Fröken bensin och fröken mia det är nog knappast så att vi andra behöver fundera särskilt länge på vem på fl ni är intresserade av och ja, jag har nog den coolaste sonen ever!
    Jag? Hur blev jag inblandad i det där? Jag är endast en oskyldig betraktare av livets väv.Absolut en omöjlighet. Bye Baby har för många hjärnceller som nått sitt maxtal.
    etanol skrev 2011-08-22 03:37:56 följande:
    Bara om du outar dig... hehehe
    You wish!  

Hur många hjärnceller då...3, 5 , 24? *nyfiken* Jag har ett antal (ental alltså) som jobbar övertid, skulle behöva låna nån...

I wish, yes wish...Kliv ur garderoben!!!!
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 18:58:36 följande:
    Näeee... Är otäckt där ute. Rynkar på näsan
    Inte nu längre {#emotions_dlg.flower}
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:20:51 följande:
    För att du la en blomma där?  ha ha
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-22 19:10:38 följande:
    Ok surrkusar, delikat dilemma som jag behöver snabbt svar på:

Kontaktad av en kille som är några år äldre än mig, våra föräldrar umgicks när vi var små och jag har sett att han är ute på nätet och söker tjej. Snäll och go kille - men han är lätt förståndshandikappad.och han är inte min drömkille. Tror han tänker bjuda ut mig. VAD säger jag????? Hjälp nu!
    Japp, alla människor blir glada av en blomma. Glada människor är trevliga människor. ALLTSÅ är det lugnt och fint ute i den stooora världen. Seså, ta av sig masken nu och joina oss fria trevliga öppna effellare...
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 20:39:39 följande:
    Får fundera på den en liten stund. Ska be om råd i frågan...
    APselut, glad att du övervägert!
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-22 22:43:59 följande:
    han ville att jag skulle ringa....det gjorde jag.

nu ska jag gå och sova med ett stort leende!
    Du är bäst!
  • etanol
    kristinah skrev 2011-08-22 22:51:04 följande:
    tackar etanol.
    jag skickade fler bilder, han ville ha nya, de på HP var lite tjetiga att kika på tyckte han.
    Han sa att jag var en sötnos....

jag gillar hans röst, den gör mig lika lycklig som orden....jag vill träffa honom nu, NU!
    Hjärta Lycka till, å du måste ju bara dra alla detaljer...ALLA *spänner ögonen i* detaljer, ok?
  • etanol
    uniMog skrev 2011-08-23 13:29:05 följande:
    Fast jag är ju allergisk Och dryg...
    Mot män?

• etanol
    uniMog skrev 2011-08-23 13:49:16 följande:
    Det är fullt möjligt Iaf om de rullar i katthår
    Jag med, ge mig en som vet hur man ....äh det var inget...
  • etanol

Tips till mankind;
    Nej en rad i min inbox; Hej hur är läget? (spyr över din kreativitet) eller; Vad gör du? (blockar dig, tråko) eller; Ska vi prata lite? (tänder hellre eld på mig själv och släcker med yxa)
    GÖR inte min dag!

*så, var tvungen att skriva av mig*

• etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-24 06:46:48 följande:
    Instämmer helt och fullt! Den här också " hej, kan jag få se dina bilder" och så inget mer...

Lite originalitet kan man väl visa om man ändå repar mod och skriver...Tycker jag...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)