• Anonym (Hp)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Dejting) skrev 2011-08-05 09:19:10 följande:
    Misstänker att han är ironisk.
    Lets hope so =)
  • Anonym (Hp)
    HäxanSurtant skrev 2011-08-06 10:43:27 följande:
    Men jisses, usch vilken dålig stil.

Tror det är därför jag föredrar att ta en kopp kaffe med folk. Fast jag hade kunnat leva med att en man kidnappar mig till skogen vid nån sjö och har en picnickkorg med sig också
    Den jag ska träffa idag har föreslagit just det... picnic vi en sjö, i ett tält visserligen för det skulle vara dåligt väder i eftermiddag... Säg inte att det är samma dude nu... Gråter
  • Anonym (Hp)
    Mamsis skrev 2011-08-06 12:25:33 följande:
    Hua att du vågar..
    Det är i och för sig fjärde gången vi ses eller något sånt, men vi ska inte till skogen trots det... =)
    Vi ska "bara" ut i vasastan... Det kändes lite väl med tält och så Flört
  • Anonym (Hp)
    Mamsis skrev 2011-08-06 12:25:33 följande:
    Hua att du vågar..
    Tjena, jag gick ut med killen igår. Kom hem nu! Har haft så himla roligt! Det var en bra dejt =)
    Vi sprang på grannar o folk o hans kompisar och jag vet inte vad. Det var nog faktiskt precis vad jag behövde! En sån där toppenkväll helt enkelt.... Skrattande
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-07 22:40:39 följande:
    Vad härligt!!! Så som det ska vara med andra ord
    Ja man kan ju hoppas att det skall vara så iallafall.. Im happy. So far so good Flört
    Glädje58 skrev 2011-08-07 23:10:42 följande:
    Grattis Skål
    Man tackar! Skrattande
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-07 22:49:33 följande:
    Varade dejten i ett dygn alltså? Härligt härligt!!! Vad kul!!! Kyss
    Ja, det var inte planerat så, men så blev det... Fanns ingen anledning att säga hejdå, medan vi fortfarande ville ses? Sen blev det söndag och då måste man ibland förbereda sig för jobb och sådana saker... Glad
  • Anonym (Hp)
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-11 17:05:28 följande:
    Men åååh ingen i göteborg som vill detsamma??? Eller runtikring
    Jag kan gå ut =)
  • Anonym (Hp)
    HonSomVet skrev 2011-08-11 19:53:04 följande:
    Ohoo, men jag, Hp och dilema duger inte som sällskap då? Haha, sicken diss!

etanol - nu får du allt dra dig till Göteborg!
    Jag håller med, dissad rätt av... Får la dra ihop nåt själva då... *snyft*
  • Anonym (Hp)

Föresten undrar jag, om ni som ska ut i stockholm kan boka en helg snart... Jag ska ju dit inom en inte alltför snar framtid på hmm "glassdrinkar på vampire lounge och fish bowl på underbara,...." Man kan ju slå två flugor i en smäll ;)

• Anonym (Hp)
    Sofia1970 skrev 2011-08-12 13:52:28 följande:
    Just nu verkar det luta åt helgen 2-4 spetember om Etanol masar sig hit då. ananrs är jag flexibel, men helgen efter ska jag åka bort.
    Good to know =) Får se om man kan övertyga de andra o ta stockholmsturen den helgen då =)
  • Anonym (Hp)

Usch,
    jag tror jag lägger ner det här med killar alltså...
    Det är ju bara till besvär!

Den här killen jag träffat är visserligen jättetrevlig, rolig, söt och allt sånt där.
    MEN jag är inte riktigt redo att inleda ett förhållande med någon just nu. Däremot fortsätter jag gärna att träffas för vi har ju kul ihop när vi ses... Han sa att det var okej, sånt ger sig med tiden tyckte han. Ok fair enough. Nu vägrar han svara på sms eller någonting. Fick däremot ett meddelande;
    "Det är ok att träffas som vi gör nu, men det kan man inte göra hur länge som helst. Till slut måste man ta nästa steg eller bryta relationen."

Jaha? Vad ska jag svara på det då. Det fattar väl jag med, men JUST NU vill jag inte ha ett förhållande. Inte idag... Vad är tidsgränsen egentligen? För en månad sen visste jag inte att han fanns, vi har bara setts några gånger under 2 veckor...

Killar! Can´t live with them, can´t live without them...

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)