• Anonym (Hp)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-08-15 19:39:11 följande:
    På FL såklart Solig
    etanol skrev 2011-08-15 19:33:43 följande:
    Och sluta uppmuntra otrohet, ffs...
    ffs? *L*
    Okej, dum fråga då... Glad
    Hur vet man att man hittat en goding då?
  • Anonym (Hp)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-15 19:51:24 följande:
    När varats olidliga lätthet infinner sig och du känner sig som en blandning av tonåring och Yoda Flört
    När man inte kan prata ordentligt eller sitta still då helt enkelt.... Som efter ett par öl? =)

Okej, då kanske jag hittat någon att hålla kvar ett litet tag då iaf...
  • Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-17 20:04:22 följande:
    Jag är på det bästa humöret, har varit i ett par dagar nu och såå länge brukar det inte hålla i sig. Som ringar på vattnet har jag fått hintar om en stooor förbättring på jobbet, komplimanger från en (i vanliga falla) riktigt biatch...Så spiral upp!

Imorgon ska jag på min första dejt på 10 år, så håll tummarna, please, nerverna sitter utanpå idag Men berätta! Lätta ditt hjärta för oss förstående och ovanligt kloka människor här på fl.

vad trist att det blev så... Skål
    Jag håller mina tummar!! Glöm inte att berätta allt sen imon kväll =)
  • Anonym (Hp)

Okej,
    en kille som i sin presentation skriver ; Jag är hetero, jag lovar!!!

Ska man ens försöka ta det seriöst?!

• Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-18 19:27:11 följande:
    En fika. En timme. En riktig snygging, dock lite kortare än jag trodde. Bra jobb, bra principer. Men jag fick inte en syl i vädret nästan...Antar att vi båda var nervösa *fniss*

Vi har att göra framöver båda två men han ville iaf ses igen, sa han och nuddade min arm lite lätt. SÅNT betyder nästan mer än ord.

Vi får se, jag är ju eg inte ute efter ett förhållande...

Låter väl inte helt dumt?! Skall ni ses igen?

Man behöver väl inte vara ute efter ett förhållande bara för att man träffar någon av det andra könet, även om man setts via en dejtingsida? =) Jag trodde sånt kom med tiden, växte fram... eller vad man ska säga=)
  • Anonym (Hp)
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-18 21:56:16 följande:
    men jag får känslan av att jag är tredja , femte, 20onde val hos alla jag mailar med, det börjar fins...sen ebbar det ut och tillsist dör det helt.

ska det vara så jävla omöjligt för mig att få till en dejt?

en dejt på 6 månader håller iNTE!
    jag behöver RÅD!
    Vad är det du vill ha råd gällande?
  • Anonym (Hp)
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-18 22:36:11 följande:
    hur fan man kommer till att åtmsintone får en DEJT!
    Med risk för att låta totalt nedlåtande, det är inte min mening alls..
    Men ett samtal med ngn du finner intressant på tex hp, byt nr/prata på msn istället... Det tycker jag känns mer privat på något sätt.. och fråga om ni skall ses?

Eller är det ngt i ditt liv som gör att du hindras, barn jobb eller annat?
  • Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-18 22:39:06 följande:
    Exakt!

Ja han ville det. Sa han, det är ju så nytt så jag vet ju inte...*fliiin*
    Hehehe, well kör på så länge du känner för det tycker jag!
    Jag träffar min lilla "dejt" nån gång i veckan eller så.. Det räcker så, även om vi inte ses så ofta ses vi länge när vi väl ses... en 16 timmar eller så =)

Så länge man mår bra så är det en positiv sak är min åsikt! Enjoy your life, nobody else will...
  • Anonym (Hp)

Vi sa att vi skulle sätta ihop en "varningslista"? Med namn visst? Behövs beskrivning också?

• Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-18 23:19:04 följande:
    Ingen vits med en lista utan detaljerad beskrivning
    In that case:

Var?
    Happy Pancake

Vem?
    dumsmart1

Varför?
    Motiveringen räcker....Tyvärr!
    "Är ihop med någon och trivs jätte bra med livet men ibland saknar extra krydda......och därför söker en lustfull umgänge.  Är trevlig, passionerad, entusiastisk, exotiskt...... stort behov av psykisk och fysisk närhet."
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 20:45:05 följande:
    Vafasen, hinner ni nätdejta? Jag har sjukt många olästa mail i mina in-boxar, men jag måste ju hänga här och bevaka alla mina favoriter här inne
    Ja jag fattar inte heller hur folk hinner... jag hinner knappt jobba för jag måste kolla här.... =)

GAlet.. NU ska jag iallafall iväg på min hmm 5e dejt(?) med samma kille... Kan bli intressant... Vi ska ta en öl vid Järntorget, hinne med något på linne och ev dra till Henriksberg.. Någon som skall med? =)

Jag snackar i Göteborg nu alltså.. Var ställde jag mitt vin!?
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 20:59:22 följande:
    Jag glömde mitt vin i frysen. Kanske kan äta det som isglassDrömmer

Femte dejt! Då får du ju fråga chans på honom ikväll
    Han kommer säkert bli jätteglad om det dyker upp någon här ifrån på er dejt
    Chans på honom har jag nog ;) Däremot  "lade jag vår relation lite på stand-by/hold" för ett tag sen.... Jag vill nog inte riktigt ha en seriös relation riktigt än. Vilket han inte var så positiv till men jag vet inte, men vi träffas ju rätt ofta ändå. Så det måste ju ändå ha vart ok för honom =)

Nej, jag vet inte om det dök upp någon, jag drog dit min syster och kusin igår iallafall, och dom godkände honom. Han var tydligen lite dålig på att dricka tequila bara. Men det är väl en brist jag får stå ut med isåfall.. Flört
  • Anonym (Hp)
    HonSomVet skrev 2011-08-20 12:13:18 följande:
    Absolut. Borde kanske ha skickat med en bild. Inte för det, men världen är i alla fall lite ytlig. Jag har sett honom, inte mer än schysst att han skulle se mig. Men men, vi får väl se.

Han var ju hör i Göteborg förra helgen på Way out West har jag förstått, vilket är självklart då han rescenserar musik. Fan också att jag inte tänkte på det. Då hade jag kunnat stalka honom här istället. Eller eh.. Jaa... Stalka någon var visst inte ett bra sätt att lyckas på.
    Men den här snubben, om han är musikjournalist så bör han väl ändå vara rätt flexibel och flyttbar? Det är ju spelningar på fler ställen än i Sthm... Göteborg är ju en relativt stor stad har jag hört...
  • Anonym (Hp)
    HonSomVet skrev 2011-08-20 14:39:23 följande:
    Hahaha, ja sant. Det är ju inte länge sedan han var här. Fast nu ska vi ju inte gå så långt i  förväg va.

Jag tror han har läst det jag skrev på twitter, men han har inte kommenterat det, så det är möjligt att han bara struntar i det. Fast jag förstår inte riktigt hur det fungerar.
    Hahaha, nej det är al klokt o chilla lite, åtminstone tills han svarat Flört

Twitter är en gåta för mig med, aldrig prövat på det. Jag har inte riktigt förstått charmen med det. "Hej jag skriver väldigt korta inlägg om livet...till mig själv?! " ok??

Nu har iallafall min date för dagen gått hem, dags att ses igen om ca 5 timmar.... Skrattande
  • Anonym (Hp)

Tjo,
    jag vet inte vart ni har tagit vägen men men...
    Fick ett mail idag från en kille som beskrev lite vad han letade efter hos en tjej:
    " mycket hällre en intiligent tjej än någon trofé brud.. hittar man de e d värkligen toppen!"

Suck!

• Anonym (Hp)
    Anonym (:o)) skrev 2011-08-25 20:13:26 följande:
    Haha.. verkar inte som om tjejen han träffar behöver vara sådär värst intelligent för att kunna imponera på honom...Skrattande
    Ja jag vet inte vad jag skall säga om det där. Men om killen är över 12(?) så är det ju bara att beklaga!
  • Anonym (Hp)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:41:00 följande:
    Vilken härlig text Skrattande

Jag skulle dock gärna vilja träffa en toffifee brud, du vet, så där härligt söt och god
    Men hon är en nöt inuti? Flört
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-25 22:07:21 följande:
    *asg* kolasåsen förleder faktumet att hon är en nöt
    Hahaha, ja det är den bästa sortens nötter, dom som är väldigt söta, men lite lagom sega,,, Skrattande
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)