• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Mamsis skrev 2011-09-25 21:25:41 följande:
    Hahahaha. Själv var jag på en särdeles lyckad dejt i helgen. Den varade hela helgen också haha.
  • etanol
    Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-25 22:41:33 följande:
    Jag hängde här för några veckor sen. Det har passerat lite tid efter det, jag ändrade in profil på HP och var väldigt tydlig med att jag undanbad mig 25-åringar och 65-åringar.
    Fick faktiskt kontakt med flera som var intressanta. Skulle på flera dejter den här helgen, men den jag var på i fredags räckte ända fram tills idag och det känns riktigt bra.

Han har det mesta på min önskelista och är dessutom både atttraktiv och trevlig.

Det verkar alltså gå att hitta nån som är trevlig och det ska bli spännande att se vart det här tar vägen.
    Misstänker att jag vet em du är, även om vi inte pratat på fl.
    Du det låter kanon! Go with the flow! Det inspirerar oss andra!

• etanol
    LivingEasy skrev 2011-09-25 19:04:53 följande:
    Jag har en profil där... living_easy
    Går sällan in efterssom mailboxen alltid är så full av desperata kvinnor som vill ses på Rockbabren ;) 
    haha...you...whatever, mailade dig på hp...kul grej! tja
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-25 23:17:18 följande:
    *asg* Fick den sliskigaste raggnings repliken någonsin skickad till mig ikväll: "Jag funderar över varför det regnar och Gud är upprörd ikväll, men märker att han saknar en ängel då jag ser dig " Den är nästan värre än din pappa måste ha varit en tjuv...
    Hahahaaa...eller tja kexet...
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-26 05:30:33 följande:
    Lite trist att jag faktiskt inte vågat använda mig av den irl än. Undrar hur reaktionen hade varit. Måste testas någon gång. Tjena kexet. Står du här och smular.
    Jag har faktiskt fått höra den en gång, men jag blev så perplex att jag började asgarva. Det var inte direkt av någon jag ville höra det av. En tjugo år äldre kollega...
    Haha, den har jag aldrig fått höra...trodde det var ett skämt, men det kanske finns de som använder såna repliker ff...

• etanol
    Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-26 20:04:53 följande:
    Vi har pratat på nåt annat ställe. Det känns helt bra och jag känner ingen panik heller över att han är och törs visa att han är intresserad som jag gjort med andra. Trots att vi mest bara setts i helgen så känns det helt ok att tänka sig en skidsemester i vinter. Jag som inte varit intresserad av att tänka längre fram än här och nu på länge.
    Magkänsla is da shit. Talar av egen erfarenhet såklart!

Skön känsla va? Håller ju såklart alla tummar jag kan.

Så, är så jäkla positiv idag att det svämmar över i trådarna också. Hoppas det sprider sig lite...
  • etanol
    Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-26 20:17:56 följande:
    Jag önskar dig massor av lycka till. :D Själv tänker jag njuta av åkturen så länge den varar.
    Kram!
  • etanol
    Anonym (hittat rätt?) skrev 2011-09-26 20:47:01 följande:
    Kram på dig också! Det känns helt bra att vara tillbaka.
    Är så glad!
  • etanol
    Anonym (Ny) skrev 2011-09-27 01:00:17 följande:
    Hej allihop, jag är ny här i er tråd. Började med nätdejting för bara ett par månader sedan men håller redan på att bli knäckt. Tre dejter har jag hunnit med varav två har varit helt perfekta....ja enligt mig. Bra konversation mycket skratt och flirtande men ändå får jag ingen andra dejt. Varför blir det så och hur gör man för att inte ta åt sig. Det känns ju som att det måste vara något fel på mitt utseende då killarna backar efter första träffen men jag vill gärna tro att jag inte är så ful. Och jag har en del bilder på hp som visar hur jag ser ut, både helkropp och ansiktsbilder. Ja jag ville bara kräks av mig lite och hoppas på lite tips och pepp av er :).
    Många dejter innan man hittar rätt...inboxa om du vill, jag är en av de good ones.
  • etanol
    kristinah skrev 2011-09-27 22:42:35 följande:
    Jag är hopplös - hittar jag nån jag gillar så är han inte intresserad - hittar jag nån som gillar mig och jag kan tänka mig att träffa igen så skrämmer jag bort stackarn med 1000 sms...

hjälp mig! Jag måste avgiftas på min "jagmåstekontaktahonomhelatiden"-förgiftning.

Det kommer ju aldrig att funka det här annars...
    Du får skriva av dig härinne istället
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)