• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 16:02:29 följande:
    Hahaha.... du e inte den första som kör den :p
    skillnaden är att jag är en gentleman . hahaha
    men egentligen så tror jag det kvittar vad jag hade sagt för du har säkert hört det innan . haha
    var i Gbg bor du .
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:07:07 följande:
    skillnaden är att jag är en gentleman . hahaha
    men egentligen så tror jag det kvittar vad jag hade sagt för du har säkert hört det innan . haha
    var i Gbg bor du .
    Hehe precis... ni män är rätt lika ;)

Bor centralt. Vart på Hisingen bor du?
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 16:09:51 följande:
    Hehe precis... ni män är rätt lika ;)

Bor centralt. Vart på Hisingen bor du?
    vi män är inte lika det är du som dejtat mycket *asg* därfick du . haha
    jag bor nära volvo torslanda
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:14:24 följande:
    vi män är inte lika det är du som dejtat mycket *asg* därfick du . haha
    jag bor nära volvo torslanda
    Ok. I hus eller?
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 16:16:55 följande:
    Ok. I hus eller?
    mitt boende är lite komplicerat just för tillfället. . det kan jag berätta om när DU bjuder på kaffe . Skrattande
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:20:46 följande:
    mitt boende är lite komplicerat just för tillfället. . det kan jag berätta om när DU bjuder på kaffe . Skrattande
    Haha... nänänä, försök inte. Säg nu ;)
    Här har jag ju berättat om mig och mina sex-detaljer... så nu får du oxå dela med dig lite. Vad då komplicerat? Bor du med exet ff lr?
  • Kramgoo
    Anonym (sammatjej) skrev 2011-10-16 16:24:27 följande:
    Här har jag ju berättat om mig och mina sex-detaljer... så nu får du oxå dela med dig lite. Vad då komplicerat? Bor du med exet ff lr?
    nej nej nej inget ex här inte . jag är singel,
    man kan säga att jag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bor..................detta är pinsamt
    okej . så här är det. stackars mig . phu,,,,,, haha jag va ihop med en tjej förut och allt såg ljust ut så vi hyrde ut min lägenhet i andra hand men det gick åt skogen och det förde med sig att jag inte hade någon lägenhet att flytta till . och det är den ett tag till sen skall jag flytta hem igen .
    så för tillfället bor jag i husvagn på jobbet , usch vad pinsamt att erkänna det . nu skäms jag . Skäms
    bättre att bo i vagnen än att bo kvar i alla fall
  • Kramgoo
    så nu skriver du väl inget mer =0(
  • etanol
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:33:11 följande:
    man kan säga att jag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bor..................detta är pinsamt
    okej . så här är det. stackars mig . phu,,,,,, haha jag va ihop med en tjej förut och allt såg ljust ut så vi hyrde ut min lägenhet i andra hand men det gick åt skogen och det förde med sig att jag inte hade någon lägenhet att flytta till . och det är den ett tag till sen skall jag flytta hem igen .
    så för tillfället bor jag i husvagn på jobbet , usch vad pinsamt att erkänna det . nu skäms jag . Skäms
    Get a room...
  • Anonym (sammatjej)
    Kramgoo skrev 2011-10-16 16:33:11 följande:
    Va??? Husvagn??
    Ja du hör ju själv hur det låter
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)