• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-10-14 09:26:02 följande:
    Du = ostron
    Jag = oxfilé

Solig
    Fast oxfilé är gott
    Pappa med 3 skrev 2011-10-14 09:46:12 följande:
    Vi har bara kött i skåne, ingen fisk.
    Mest bara gris härnere. 

Jaså bara svin i Skåne alltså, tur man bor häruppe då
  • Pappa med 3
    etanol skrev 2011-10-14 10:23:55 följande:
    Fast oxfilé är gott
    Mest bara gris härnere. 
    Jupp, det har nått med gyttjan att göra... åkrarna..
    Totalt omöjligt att förstå vad dem säger också... 
  • Mamsis
    etanol skrev 2011-10-14 10:23:55 följande:
    Fast oxfilé är gott
    Mest bara gris härnere. 
    Hahahahahahaha min är från Skåne Men bor i Linköping just nu.
  • etanol
    Pappa med 3 skrev 2011-10-14 10:51:46 följande:
    Jupp, det har nått med gyttjan att göra... åkrarna..
    Totalt omöjligt att förstå vad dem säger också... 

• Anonym
    Mamsis skrev 2011-10-14 09:17:13 följande:
    Njaoej.. Vi träffades via en sida med erotisk inriktning för 8 år sen, blev vänner, ja bara vänner men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag Så nu är det så.

Så ja, vi träffades via nätet men det var ju inte så vi 'hittade' varandra ändå..  Kan rekommendera att bli ihop med er bästa vän Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
    Erotisk inriktning? Hm, det låter spännande .... berätta mer om du vill
    Sån kanske man kan anmäla sig till... är lite sugen på sexuella äventyr.
  • Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-10-14 09:17:13 följande:
    Njaoej.. Vi träffades via en sida med erotisk inriktning för 8 år sen, blev vänner, ja bara vänner men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag Så nu är det så.

Så ja, vi träffades via nätet men det var ju inte så vi 'hittade' varandra ändå..  Kan rekommendera att bli ihop med er bästa vän Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
    Snygg omskrivning
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-10-14 18:39:00 följande:
    Snygg omskrivning
  • kristinah

ulfsas - nu har jag varit inne på din HP-sida...men du tyvärr är jag så där petig av mig igen.
    Jag blir så jäkla avtänd på män som sitter och fläker ut sig i soffor...HAHA

Det funkar liksom inte för mig. Men jag hoppas du hittar napp snart hos nån som gillar sånt

hihi....

• ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-14 21:39:17 följande:
    ulfsas - nu har jag varit inne på din HP-sida...men du tyvärr är jag så där petig av mig igen.
    Jag blir så jäkla avtänd på män som sitter och fläker ut sig i soffor...HAHA

Det funkar liksom inte för mig. Men jag hoppas du hittar napp snart hos nån som gillar sånt

hihi....
    Så du är ett av de bildlösa som inte vågar visa upp ens en bild på sig själv.....?!!?

Helt avtändande det även för mig, gillar tjejer som vågar stå för det de är och tål att visa upp sig.

Vem vill vara ihop med ett spöke? Skrattande
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)