• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • etanol
    Mamsis skrev 2011-10-13 11:50:10 följande:
    Precis, själv hade jag en person på g som jag ville träffa åt gången, men sen pratade jag ju så klart med andra också, men gjorde klart för dem att jag redan hade en dejt på g så de visste.

Nu ska jag dock takca för mig, det har varit mycket trevligt att vara med här men  nu är jag inte singel längre så jag får utgå.

Kram på er och tack allihopa för roliga och tänkvärda inlägg!
    Gratulerar till tvåsamhet!Solig

*avis så in i bomben*
  • Mandarina
    Mamsis skrev 2011-10-13 11:50:10 följande:
    Precis, själv hade jag en person på g som jag ville träffa åt gången, men sen pratade jag ju så klart med andra också, men gjorde klart för dem att jag redan hade en dejt på g så de visste.

Nu ska jag dock takca för mig, det har varit mycket trevligt att vara med här men  nu är jag inte singel längre så jag får utgå.

Kram på er och tack allihopa för roliga och tänkvärda inlägg!
    jaså...va kul!! Har du träffat nån via nätdejting??
  • Pappa med 3
    kristinah skrev 2011-10-13 21:47:00 följande:
    så du ÄR singel alltså? ohlala!
    yea, ute på köttmarknaden igen...
  • Mamsis
    etanol skrev 2011-10-13 23:04:39 följande:
    Gratulerar till tvåsamhet!Solig

*avis så in i bomben*
    Tack
  • ulfsas

Japp, nu är man ute på den läskiga köttmarknaden och man får löpa gatlopp bland alla lystna kvinnor som slickar sig runt munnen i förväntan på att sluka sitt byte.....ojoj.....stackars migSkrattande

• Mamsis
    Gulletroll skrev 2011-10-13 23:13:13 följande:
    jaså...va kul!! Har du träffat nån via nätdejting??
    Njaoej.. Vi träffades via en sida med erotisk inriktning för 8 år sen, blev vänner, ja bara vänner men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag Så nu är det så.

Så ja, vi träffades via nätet men det var ju inte så vi 'hittade' varandra ändå..  Kan rekommendera att bli ihop med er bästa vän Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
  • etanol

Jag är singel, men vägrar vara på köttmarknad, låter för billigt tycker jag. Ostronmarknaden kanske...
    Så får det bli

• ulfsas
    etanol skrev 2011-10-14 09:22:24 följande:
    Jag är singel, men vägrar vara på köttmarknad, låter för billigt tycker jag. Ostronmarknaden kanske...
    Så får det bli
    Du = ostron
    Jag = oxfilé

Solig
  • Pappa med 3
    etanol skrev 2011-10-14 09:22:24 följande:
    Så får det bli
    Vi har bara kött i skåne, ingen fisk.
    Mest bara gris härnere. 
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)